Вітаю Вас на моєму блозі... Сподіваюсь, що ви знайдете на ньому потрібну та цікаву інформацію... Бажаю Вам приємного проведення часу на моєму блозі!

четверг, 15 февраля 2018 г.

Спортивне свято «Тато, мама і я – спортивна сім'я»

Тато, мама і я – спортивна сім'я
15 лютого 2018 року на базі Ставчанського НВК проходило спортивне свято «Тато, мама і я – спортивна сім'я». В змаганнях взяли участь родини учнів-п’ятикласників Долинянської  ЗОШ І-ІІ ступенів, Ставчанського НВК І-ІІ ступенів та Недобоївського НВК І-ІІІ ступенів. До свята батьки та діти готувались заздалегідь: писали родинні девізи, створювали власні емблеми, розучували пісні.
Свято розпочалось з презентації кожної родинної команди. А потім були цікаві естафети, напружена боротьба, шквали позитивних емоцій, десятки сонячних усмішок, сотні щасливих очей усіх присутніх. Родзинкою свята стали акробатичні номери, представлені ученицями 4 класу та їх вчителем фізкультури  Голик Л. П. зі Ставчанського НВК.  
Після завершення естафет було оголошено підсумки свята та нагороджено переможців. А перемогу здобули тато, мама та їх син, учнь 5 класу Ставчанського НВК, Барабаш Олексій. Вітаємо їх!
 Свято вдалось. Було запропоновано проводити його щорічно. Тож до нових зустрічей!

Комментариев нет:

Отправить комментарий