Вітаю Вас на моєму блозі... Сподіваюсь, що ви знайдете на ньому потрібну та цікаву інформацію... Бажаю Вам приємного проведення часу на моєму блозі!

Навчальні проекти

Інформаційний проект
"У світі звуків"
Звук – усе. Що чує вухо,
що доходить до вуха.
В. Даль
Мета: сформувати поняття про звукову хвилю та її основні характеристики: швидкість, гучність, тон, тембр, найважливіші звукові явища – резонанс, луну; поняття інфразвуку та ультразвуку; поглибити розуміння учнями фізичних понять, що характеризують звук; показати вплив звукових явищ на тваринний, рослинний світ та людей.
Основні поняття: звук, швидкість звуку, гучність, тон, тембр, луна, резонанс, камертон, ультразвук, інфразвук.
Обладнання: комп’ютер, кості доміно, камертон, келих з водою, музичні записи різних жанрів, гітара, лещата, полотно ножівки.
Хід заняття
І. Розминка.
Прослуховування мелодії з телепередачі «У світі тварин».
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Слайд
Ми прослухали з вами мелодію з телепередачі «У світі тварин» і запрошуємо вас у світ звуків. Приємних вам вражень.
         Людина живе у світі звуків. Звук – це те, що чує вухо. Звук є скрізь і проникає всюди. Ми чуємо спів птахів, звуки музичних інструментів, шум лісу. Грім під час грози. Дзвенять машини, які працюють, транспорт, що рухається. Що таке звук? Як він з’являється? Чим одні звуки відрізняються від інших? Що таке луна? Ми спробуємо з вами з’ясувати відповіді на ці запитання.
ІІІ. Сприйняття навчального матеріалу.
1. Для звуку необхідне середовище.
Ще у 1660 р. англійський учений Роберт Бойль помістив під скляний дзвін годинник-будильник і насосом почав викачувати повітря. Через деякий час він вже не чув звуки будильника. Який висновок можна зробити з цього? (Звук поширюється у повітрі).
2. Джерела звуку.
Почувши якийсь звук, ми, звичайно, можемо встановити, що він дійшов до нас від якогось джерела. Розглядаючи це джерело, ми завжди знайдемо, що в ньому щось коливається. Якщо цей звук дає музичний інструмент, то джерело звуку – струна. Що коливається, стовп повітря,що коливається.
3. Поширення звуку.
Поширення звуку можна порівняти з поширенням хвиль у воді. Тільки роль кинутого у воду каменя відіграє коливне тіло. А замість поверхні води звукові хвилі поширюються у повітрі. Кожне коливання, наприклад, струни створює в повітрі один стиск і одне розрідження. Чергування таких стисків і розріджень і є звукова хвиля.
Хвильова машина  (демонстрація)
Поширення звукової хвилі можна унаочнити такою демонстрацією. Якщо на столі в рядок виставити на вузьких гранях кості доміно, то падаючи вздовж рядка, вони нагадуватимуть поширення звукової хвилі.
(Проведення досліду)
Звук може поширюватися також і в рідкому, і в твердому середовищі. Той, хто пірнав у річку або море, знає, що під водою добре чути звуки гребних гвинтів теплоходів, удари каменів тощо. Звук поїзда, який рухається, добре чути, якщо прикласти вухо до рейки.
4. Орган слуху – вухо.
Відчуття звуку спричиняється звуковими хвилями, що досягли органу слуху – вуха. Важлива частина цього органу – барабанна перетинка. Звукова хвиля, що надійшла, спричиняє коливання перетинки з частотою коливання хвилі. Їх сприймає мозок як звук. Робота нашого органу слуху досі нез’ясована до кінця. Справа в тому, що у внутрішньому вусі є декілька тисяч чутливих нервів, здатних сприймати звукові коливання, що передаються у вушний лабіринт із повітря через барабанну перетинку. Залежно від частоти звуку, найсильніше коливається та або інша частина вушного лабіринту. Придумати механічну модель, яка – при тій самій конструкції – так само добре розрізняла б частоту звуку. Як вухо людини, поки що не вдалося.
5. Швидкість звуку.
Звук поширюється тільки у пружному середовищі. Швидкість поширення звуку у різних середовищах різна. Рідини проводять звук швидше, ніж гази. У воді звук поширюється зі швидкістю 1 450м/с, тобто в 4,5 разів швидше, ніж у повітрі, де його швидкість 330-340 м/с. Ще більша швидкість звуку у твердих тілах, наприклад, у залізних, - близько 6 000м/с.

Чим же відрізняються звуки один від одного? Для характеристики звуків вводять наступні три поняття: гучність, висота тону, тембр.
6. Гучність.
Проведення досліду
Проведемо дослід. Затиснемо в лещатах полотно ножівки, відхилимо від положення рівноваги і відпустимо його. Повторимо дослід, відхиливши полотно далі від положення рівноваги, тобто збільшимо амплітуду коливання. Тепер затиснемо меншу частину полотна і, відхиливши його від положення рівноваги, відпустимо. Що ви чуєте? (Учні роблять висновок)
Гучність залежить від амплітуди коливань. Проте зв'язок між гучністю й амплітудою непростий. Про звуки взагалі не можна говорити, що один із них у два, у три. А тим паче в мільйони разів гучніший від іншого. Про звуки різної гучності кажуть, що один гучніший від другого не у скільки разів, а на скільки одиниць. Одиницею гучності є бел (Б) на честь ученого Грехема Белла, винахідника телефону. Частіше використовують одиницю, яка в 10 разів більша. Це децибел (дБ). Наприклад, гучність звуку шелестіння листя оцінюється в 10 дБ, шепотіння – 20 дБ, вуличного шуму – 70 дБ.
Прослуховування мелодій з переглядом амплітуд їх гучності
Шум гучністю 130 дБ відчувається шкірою і спричиняє відчуття болю.
Шум шкідливий не лише для людини. Встановлено, що рослини під впливом шуму повільніше ростуть, у них спостерігається надмірне (навіть повне, що призводить до загибелі) виділення вологи через листя, можливі порушення клітин. Відмирають листки і квітки рослин, що розміщені біля гучномовця.
Аналогічно діє шум на тварин. Від шуму реактивного літака гинуть личинки бджіл, самі вони втрачають здатність орієнтуватися, в пташиних гніздах тріскається шкарлупа яєць. Від шуму знижуються надої, приріст і вазі свиней, несучість курей. Хворобливо переносять шум риби, особливо у період нересту.
7. Висота тону.
Висота тону – друга дуже важлива характеристика звуку. В фізиці вона визначається частотою коливань. Кожен із вас чув, як летить комар. Звук поширюється від того, що коливаються його крильця. Давайте спробуємо швиденько рухати руками. Чому ми не чуємо звуку? Справа в тому, що людське вухо сприймає як звук лише ті коливання, частота яких лежить у межах від 16-20 Гц дол. 16 000-20 000 Гц.
Існують особливі джерела звуку, що утворюють єдину частоту, так званий чистий тон. Це камертони різних розмірів – прості пристрої, що являють собою зігнуті металеві стержні на ніжках. Чим більші камертони, тим нижчий звук, утворений ними.
Історична довідка про камертон і сирену «Забуті історією»

Проведення досліду з циліндрами, заповненими різним об’ємом води
Мелодія пісні «Елочка»
8. Тембр.
Отримати чистий звук зі строго визначеною частотою коливань, навіть за повної відсутності сторонніх шумів, дуже важко. І ось чому. Будь-яке коливне тіло створює не лише один основний звук. Його постійно супроводжують звуки інших частот. Однак не варто засмучуватись від наявності цих «супутників». Власне вони і дозволяють нам відрізняти звук одного інструмента від іншого і голоси різних людей, якщо вони навіть однакові за висотами. Кожному звуку ці «супутники» надають своєрідного забарвлення або, як кажуть, тембру.
Прослуховування «Курочка Ряба»
9. Відбивання звуку.
Поширюючись у деякому середовищі, звукова хвиля рано чи пізно досягне межі цього середовища. За нею починається інше середовище, яке складається з інших частинок, у якому й швидкість звуку інша. На такій межі спостерігається явище відбивання звукової хвилі. Який приклад відбивання звукової хвилі ви можете навести? (Луна) Луна полягає в тому, що звук і відбитий звук від джерела досягає якоїсь перешкоди, відбивається від неї і повертається до того місця, де він виник. І якщо первинний звук і відбитий звук  доходить до слухача не одночасно, то він почує звук двічі. Звук може зазнати також кількох відбивань. Тоді можна почути звук багато разів – звідси. Наприклад, гуркотіння грому.
10. Резонанс.
Вище ми згадували про камертони. Сам по собі цей прилад дає дуже слабкий звук, оскільки площа поверхні ніжок камертона, які коливаються і дотикаються до повітря, мала і коливального руху набувають занадто мало частинок повітря. Тому камертон звичайно закріплюють на дерев’яному ящику. В такому випадку звук підсилюватиметься, буде значно гучнішим, таке явище називають резонансом. У музичних інструментах без резонаторів не можна обійтися. Ними є деки. Без дек, від одних струн, звуків було б майже не чутно. Порожнина рота людини – також резонатор для голосових зв'язок.
Гра на гітарі
Цікавий історичний факт
Деякі комахи досить цікаво реагують на звук.
Цікавий випадок стався у 1956 р. на дачі одного американського вченого. Приємного теплого вечора професор К. Ренер приймав у себе гостей. Усе проходило досить добре, люди сиділи на веранді, насолоджувались приємним спілкуванням, погодою і чудовим вином. Над головами кружляли нічні метелики. Але тут хтось із гостей випадково провів вологим корком по тонкому кришталевому бокалу. Виник високий звук. І нічні красуні-метелики всі дружно впали на підлогу, як панночки, що втратили свідомість. Гості (а це були вчені) підскочили і почали шукати раптово зниклих метеликів і знайшли їх «непритомними» на підлозі. Поступово вони отямились і почали повзати, а потім – літати. Фокус із корком повторили, і всі метелики знову виявилися на підлозі. І так декілька разів.
У 1957 р. американському біологу Гаскеллу вдалося знайти «вуха» коників (стрибунців). Хто б міг подумати. Що слухові органи у коників розміщені на ногах, точніше на гомілках передніх лапок, і мають вигляд двох вузьких щілинок? У коника дуже велика слухова чутливість. Так, коник, що знаходиться на території Підмосков’я, здатний відчути шум від землетрусу в Японії.
Дослід з келихом води
Пояснення: проводячи пальцем по вінцю келиха, ми змушуємо його коливатися внаслідок дії сили тертя, яка існує між пальцем і склом. Амплітуда коливань, частота яких збігається з власною частотою келиха. Збільшується (настає резонанс) і передається повітрю.
11. Інфразвук.
12. Ультразвук.


13. Як музика впливає на вас.
Підсумкові питання (Слайди)
Відбір учасників для прослуховування мелодій

Музика без слів може примусити людину
 і сміятись, і плакати, і танцювати, і шаленіти,
 і може навіть перетворити її на тварину
Прослуховування музики різних жанрів («Порівняй мелодію»)

Збиратися разом – це початок,
Триматися разом – це процес,
 Працювати разом – це успіх.
Г. Форд
ІV. Підсумок заняття.
Розгадування чайнворду.

Питання чайнворду:
1.                           Фізична величина, яка визначається кількістю коливань за одиницю часу. (Частота)
2.                           Розділ фізики, що вивчає звук. (Акустика)
3.                           Фізична величина, від якої залежить гучність звуку. (Амплітуда)
4.                           Газ, який є одним із компонентів повітря. (Азот)
5.                           Прилад для вимірювання температури. (Термометр)
6.                           Ім’я англійського фізика Бойля. (Роберт)
7.                           Характеристика звуку, що визначається присутністю в основній частоті коливань додаткових частот. (Тембр)
8.                           Явище підсилення звукових хвиль при спів паданні частот. (Резонанс)
9.                           Сприйняття інформації за допомогою звуку. (Слух)
10.                      У вигляді чого поширюється звук. (Хвилі)
11.                      Звук, частота якого менша 20 Гц. (Інфразвук)
12.                      Зігнутий металевий стержень на ніжках, є вимірювачем чистоти тону. (Камертон)
13.                      Вона зображена у верхньому лівому кутку чайнворду. (Нота)

Нагородження переможців цукерками «Мелодика»
Дякуємо всім за співпрацю!
Мелодія з передачі «У світі тварин»
На цій солодкій ноті ми закінчуємо нашу подорож у світ звуків!

До нових зустрічей!




Міні-проект на уроці геометрії у 8 класі з теми «Теорема Піфагора»


Педагогічний девіз проекту: "Дуже добре допомагати своїм учням і направляти їх на вірний шлях. Але все це потрібно робити дуже обережно, потрібно робити так, щоб учень не помітив допомоги і підказки і вірив, що все це він робить сам"                 
                                                                                                                       Ф.Нейман
Педагогічні цілі: розвинути дослідні та комунікативні здібності дитини, прищепити навички співпраці з іншими людьми, розвинути вміння збирати інформацію і відображати її в проекті, вдосконалювати вміння зв'язно, логічно і мотивовано викладати висновки.
За тиждень до проведення уроку клас був розділений на групи, кожна з яких отримала завдання.
Завдання 1 групі: вивчити біографію Піфагора, результати представити у вигляді презентації та буклету;
Завдання 2 групі: підготувати огляд доказів теореми Піфагора у вигляді презентації та публікації;
Завдання 3 групі: вивчити відображення теореми Піфагора в літературі: в легендах, віршах, піснях, анекдотах, результати представити у вигляді презентації;
Завдання 4 групі: зібрати історичні завдання, у вирішенні яких застосовується теорема Піфагора, результат оформити у вигляді публікації;
Завдання 5 групі: вивчити філософські висловлювання Піфагора, їх зв'язок із сучасністю, результат оформити у вигляді презентації.
Результати цієї роботи були представлені на уроці.
Мета уроку: Вивчити теорему Піфагора.
Завдання:
1. Розширити коло геометричних завдань, що вирішуються школярами.
2. Ознайомити учнів з основними етапами життя та діяльності Піфагора.
3. Здійснення міжпредметних зв'язків геометрії з алгеброю, географією, історією, біологією, літературою.
План уроку
1.     Організаційний момент.
2.      Актуалізація знань.
3.      Повідомлення учня про життя Піфагора Самоського (виступ 1 групи)
4.      Історична довідка про теорему Піфагора (вчитель)
5.      Робота над теоремою.
- Доведення теореми (під керівництвом вчителя)
- Огляд доведень (виступ 2 групи)
6. Рішення задач із застосуванням теореми (виступ 4 групи)
7. Значення теореми Піфагора (вчитель, виступ
5 групи)
8. Підведення підсумку уроку.
9. Домашнє завдання.



Інформаційний проект
з інформатики
Тема. «Інтернет-епідемія нашого покоління» 
Мета: розширення знань учнів з питань безпеки в Інтернеті; оволодіння навиками безпечного використання Інтернету; розширення діапазону творчих здібностей; формування навиків групової взаємодії.
Тип заходу: навчально-розважальна телепередача.
Обладнання: проектор, комп’ютерні презентації, музичне обладнання, надпис на стіні «Інтернет-епідемія нашого покоління» , відповідне оформлення до сценок.
                                          Хід виховного заходу
Голос режисера: Увага! Хвилинна готовність «Прямий ефір. 3…2…1…» (муз. заставка, відеозаставка, оплески).
Ведучий: Мої вітання. У прямому ефірі Ставчанського телебачення «ІНФО»  програма «День з ІНФО» і я її ведуча …______________________
СЬОГОДНІ В ПРОГРАМІ
-         ПОДОРОЖ В ЧАСІ
-         НОВИНИ
-         В ГОСТЯХ В «ІНФО»
-         РУБРИКА ЗДОРОВЯ
-         СУДОВІ СПРАВИ
-         РОЗСМІШИ ІНФОРМАТИКА
-         СТОСУЄТЬСЯ КОЖНОГО
         Тема сьогоднішнього випуску актуальна як ніколи. «Інтернет-епідемія нашого покоління» 
Інтернет – корисна справа,
Розважальна і цікава,
Пізнавальна, бо про все Інформацію несе.
Можливо ви запитаєте чому в наших рубриках ми будемо говорити про інтернет. То я вам скажу з 2001р. щорічно 14 грудня відзначається день інтернету в Україні. Інтернет актуальне питання сьогодення оскільки він проник в усі сфери нашого житття.
(пісня__фіксіки «Інтернет»)
Подорож в часі (ЗАСТАВКА МУЗИКА)
1.     Привіт сьогодні в нашій рубриці Подорож в часі і ми пропонуємо переміститися у 60р. ХХст.
2.     І так, що Ж ВСЕ  таки ІНТЕРНЕТ? Інтерне́т (від англ. Internet) — всесвітня система взаємосполучених комп'ютерних мереж, що базуються на комплекті Інтернет-протоколів. Інтернет також називають мережею мереж.
3.     На початку 90-х років минулого століття в Україні про Інтернет знали небагато. Нині Інтернет увійшов у життя мільйонів людей.
1.     У всього є початок, так що наша подорож В ЧАСІ розпочнеться з уроку історії. 
Четвертого жовтня 1957 відбулася подія, якій належало змінити світ. Радянський Союз успішно запустив перший штучний супутник на орбіту Землі. Супутник-1 шокував світ. А особливо американців.
Ця подія безпосередньо призвела до створення Агентства передових дослідницьких проектів Міністерства оборони США. 1962 році  Джозеф Ліклайдер керівник Агенства висловив ідею Всесвітньої комп'ютерної мережі.
2.     1969 рік  Міністерство оборони США запропонувало розробити комп'ютерну мережу. Ця мережа була названа ARPANET.
Перший сервер ARPANET було встановлено 1 вересня 1969 року у Каліфорнійському університеті в Лос-Анжелесі.
3.     До 1971 року була розроблена перша програма для відправки електронної пошти мережею.
У 1984 році була розроблена система доменних назв - мережею NSFNet.
1.     У 1988 році було винайдено протокол Internet Relay Chat (IRC), завдяки якому в Інтернеті стало можливим спілкування в реальному часі (чат).
1989 народилась концепція тенет, яку  запропонував знаменитий британський вчений Тім Бернерс-Лі
2.     1993 році з'явився знаменитий Веб-браузер (англ. web-browser) NCSA Mosaic. Всесвітня павутина ставала дедалі популярнішою.
1995 рік тенета стали основним постачальником інформації в Інтернеті.
3. З 1996 року Всесвітнє павутиння майже повністю підмінило собою поняття «Інтернет».
1. До 1997 року в Інтернеті нараховувалось близько 10 мільйонів комп'ютерів і було зареєстровано більше мільйона доменних назв. Інтернет став дуже популярним засобом обміну інформацією.
2. На сьогодні ми можемо спостерігати, що кількість інтернет-користувачів у світі сягнула більше 2 мільярдів.
3. Інтернет сьогодні основа життя багатьох людей і з вами були її ведучі: _________________________________________________________________
До нових зустрічей!
(рекламна пауза__танець мр3. «Компютер» Фіксіки)
(Заставка НОВИНИ)
Доброго дня! Актуальні новини на сьогодні.
Заснувала увесь світ,
Тонка павутина,
Не важливо скільки літ,
Старий чи дитина.

Інтернет взяв у полон,
Мов павук той муху,
Забувають геть про сон,
І не чути й духу.

Книги давно відійшли,
Газети, журнали,
Забавку собі знайшли,
Хоч ніч не доспали.

Крутять інтернет усі,
Геть, що заманеться,
Збігла каша, то пусте,
Дитя переб’ється.

Мами, тати, дідусі,
Немов одуріли,
Зависають там усі,
Лайкають щосили.

-         За останньою статистикою в Україні 87% населення від 15 років користуються інтернетом.
-         28 жовтня організація «МТС Україна» запустить у м. Чернівці власну 3-g мережу зі швидкістю до 42 Мбіт/с. Про це повідомили на сайті ЧНУ ім. Юрія Федьковича.
-         Японці запустили найшвидший інтернет на планеті, оптоволоконну мережу, яка забезпечить швидкість завантаження з інтернету до 2 гігабіт в секунду. Швидкість вивантаження даних становитиме 1 гігабіт у секунду. 
-         Спеціалісти з Університету штату Індіана (США) запустили WAN-мережу (Wide Area Network), забезпечивши швидкість обміну даними на опорній магістралі у 100 Гбіт/сек.
-         В Ставчанах для підключення до інтернету користуються послугами таких провайдерів: _______________________________________________________
-         Найбільша кільсть користувачів інтернетом фіксується  у  суботу та неділю.
Це денний випуск новин на «ІНФО» І з вами була________________________

 (муз. Супровід)У гостях в «ІНФО»

Вед. І так наступна наша рубрика у гостях в інфо.
Доброго дня! Сьогодні до нас у студію завітали гості «Загублені в інтернеті».
… Хлопці я бачу ви в такій гарній фізичній формі мабуть займаєтесь спортом.
1.     О так  я вирішив зайнятися спортом. Вибрав біг. Добіг до комп'ютера. Сиджу. Бігаю очима по монітору. І прямо відчуваю: "Спорт - це моє!".
2.     Я теж раніше грав в теніс, футбол, хокей, займався шахами і картингом. Але все це скінчилося, як тільки зламався комп'ютер.
3.     І Я за здоровий спосіб життя. Щовечора гуляю перед сном! То по одному сайту, то по іншому ...
Вед. ________, я чула ти цього року на морі відпочивав, і не можу зрозуміти,  чому ти з моря такий білий приїхав?!
1.     Розумієте друзі, у готелі вай-фай був, а на пляжі не було ..
Вед. _____Як розпочинається ваш робочий день?
2.     Мій ранок розпочинається з гарячої кружечки чаю.
3.     А я не люблю гаряче і не знаю, як швидко охолодити гарячий чай?
1.     Запросто. Треба увімкнути комп'ютер, зайти в інтернет, і бац – чай вже холодний.
Вед. В мене до вас ще одне запитання, як ви вважаєте: чиста і прибрана кімната  вдома – це ознака … чого?
2.     Ознака гарної господині!
3.     Ознака того, що прийдуть гості!
1.     Неправильно!Чиста і прибрана квартира – ознака несправного комп’ютера і відсутності Інтернету
Вед. Хлопці, а скажіть будь ласка вам наша телепередача подобається?
2.     - Та так, лайків на 15-20…
Вед. Дякуємо за увагу з вами були ведуча _______ та хлопці  «Загублені в інтернеті».
(Звучить саундтрек з передачі «Доктор Комаровський») Рубрика здоровя
1.Доброго дня лікарю!
Лікар. Доброго дня!
1.     Ми неможемо встановити правильний діагноз при таких симптомах: очі почервонілі, опухлі, скарги на різкий біль!
2.     Запросто! Весняний кон'юнктивіт.
ЛікарНі ні, любі мої, ви помиляєтеся це. Безлімітний інтернет!
3.     Я задаю собі одне питання,
Воно цікавить багатьох людей:
- Який магніт сидить в просторах Інтернету
Й притягує увагу всіх дітей?

Лікар. Для багатьох дітей Інтернет — інша планета, на якій вони відчувають себе комфортно і вільно.
Із зростанням популярності Інтернету стали проявлятись і негативні сторони його застосування. Зокрема, дехто настільки захоплюється віртуальним простором, що проводить за комп'ютером до 18 годин на добу. Таку залежність багато хто порівнює з тютюнопалінням чи наркоманією.
Його ознаки.
Асистент. Інтернет-залежність — психічний розлад, нав'язливе бажання підключитися до Інтернету і хвороблива нездатність вчасно відключитися від нього. У 2008 році вона була визнана офіційною хворобою.
Симптоми
  непереборне бажання зайти в Інтернет;
 нездатність контролювати свій час в Інтернеті;
 розумове або фізичне виснаження;
 порушень сну або концентрації уваги;
  дратівливість, депресія, нерви, замкнутість між людьми.
 Вся енергія віддається спілкуванню в Інтернеті.

1. Лікарю, чи є ліки від комп’ютерної залежності?
Лікар.О, так, звичайно є, для цього потрібно дотримуватися таких правил.
1.     Учень1.
Проводьте більше часу на свіжому повітрі. Телефонуйте і зустрічайтеся з друзями замість того, щоб тримати з ними зв`язок через Інтернет. Погуляйте з ними. В залежності від пори року, заплануйте похід на річку, на рибалку, на гірку чи коток. Уникайте походів в ті місця, де є доступ до Інтернету, наприклад в Інтернет-кафе.
2.     Учень3 .
Поповніть запас ваших знань. Почитайте  книги. Почитайте енциклопедію натомість проглядання Вікіпедії.
3.     Учениця2 .
Займайтеся спортом: бігом, футболом, волейболом.
Учень4.
Дорогі дівчата, ваші домашні будуть раді, якщо ви замість того, щоб сидіти в чаті або на форумі, допоможете їм приготувати вечерю.
Учень5 .
Оберіть хобі або захоплення, відвідуйте різні гуртки, займайтеся музикою, танцями, співом. Поспіть, замість того щоб сидіти в Інтернеті.
7.     Учениця2 .
Великий об'єм інформації про безпеку в мережі міститься на таких сайтах : «Онляндія-безпечна веб-країна»; «Безпека. Кивстар».
У ефірі  була рубрика здоровя. Зустрінемось у наступному випуску програми. Гарного Вам здоровя .
(Танець «Віруси»)
СУДОВІ СПРАВИ
Звучить саундтрек з передачі «Судові справи». Підсудна- мережа Інтернет в супроводі міліціонера та суддя зі свідками виходять на сцену.
 (СУДДЯ СТУКАЄ МОЛОТКОМ )
Суддя. Я ОГОЛОШУЮ СЬОГОДНІШНЄ ЗАСІДАННЯ ВІДКРИТИМ. СЛУХАЄТЬСЯ СПРАВА ПО ОБВИНУВАЧЕННЮ всесвітньої мережі Інтернет в розповсюдженні вірусів і шкідливих програм, а також в пропаганді насильства і жорстокості, в розповсюдженні спаму, піратстві та шахрайстві, спричиненню шкоди етичному і фізичному здоров’ю людини.
А зараз оголошується склад суду:
Сьогодні головуючий суддя ______________
При секретарі __________________________
За участі прокурора______________________
Якщо в залі є свідки прошу залишити залу суду, чекайте, як буде необхідність ми вас покличемо.
І так шановне панство у нас є всі підстави, щоб розпочати судове слідство. Я прошу пане прокуроре оголосіть обвинувачений висновок.

Прокурор. Інтернет обвинувачується  за такими статтями:
 Фішинг — вид шахрайства, метою якого є виманювання у довірливих або неуважних користувачів мережі персональних даних
 Клікфрод — вид шахрайства у мережі, що являє собою обманні кліки на рекламне посилання особою, не зацікавленою у рекламному оголошенні
·         Кібербулінг — переслідування повідомленнями в Інтернеті, що містять образи, погрози та агресію;
·         Спам— масова розсилка кореспонденції рекламного чи іншого характеру людям, які не висловили бажання її одержувати.
·         Тро́лінг - це розміщення в Інтернеті на форумах, провокаційних повідомлень з метою викликати конфлікти між учасниками.
·         Комп’ютерний вірус —це програми, що завдають шкоди комп’ютеру.
Суддя . І так обвинувачений представтися.
Інтернет. Я інтернет всесвітня мережа народилася 1962 році в США і на даний час постійного місця проживання немаю.
Суддя . Підсудна вам зрозуміло в чому вас обвинівачують?
Інтернет. Так.
Суддя .Підсудна ! Що ви можете сказати на своє виправдання?
Інтернет:
Я інтернет, я павутиння
а ще - всесвітня мережа.
В мені всілякого начиння
Міститься стільки - просто жах!
Можливості мої безмежні:
Розваги, кінофільми, спілкування,
Оновлені новини і погода
Освіта дистанційна, листування.
А якщо хтось мої ресурси
Використовує для шкоди,
То не мене судити мусять,
А тих, хто це все робить.
Судити треба користувачів.
А отже вас, шановні люди.
Мене ж негайно вимагаю
Звільнити прямо в залі суду!
Суддя :
Уважно вислухавши підсудну, я зрозумів, що в існуванні інтернету однаковою мірою є як негативні прояви так і позитивні. Тому суд виніс таке рішення: Всесвітню мережу звільнити, справу направити на дослідування! Рішення прийнято!
Звучить саундтрек з передачі «Судові справи». Учасники виходять зі сцени

Звучить саундтрек з передачі «Розсміши коміка…»
В ефірі розсміши інформатика.
(Двоє учнів по черзі читають анекдоти.)
Учень 1
1.     Дивно, але факт: в Інтернеті на питання “А вам вже виповнилося 18?” ще жодного разу не було зафіксовано відповіді “ні”.
2.     В гостях добре. А вдома - Інтернет!
3.     В продажі з’явилися сковорідки з антипригарним покриттям. Коли їжа починає підгорати, у вас автоматично відключається Інтернет.
4.     Є все таки заміна Інтернету. Вийдеш на вулицю, бабусі на лавочках тобі і оцінку поставлять, і коментарій добавлять і статус прикріплять.
5.     Лікарю, якщо ви мене вилікуєте від інтернетзалежності, я добавлю вас у друзі!
6.     Вчитель інформатики відкриває двері в кабінет подвійним клацанням ручки.
7.     Хлопчик, вихований Інтернетом, довго не міг прийти в себе, побачивши на вулиці одягнених жінок.
8.     Перше правило прибирання в квартирі: прибрати себе від комп’ютера!
9.     Якщо Інтернет - наркотик, то провайдер - оптовик.
10.                       Знайти себе в Інтернеті сьогодні набагато легше, ніж в житті.
Учень 2

1.     Тяжка Інтернет-залежність, це коли ти виходиш з Інтернета, а він з тебе ні.
2.     В цьому світі тільки Google розуміє мене з напівслова.
3.     -Якби я була цариця,-третя мовила дівиця, - то на весь вкраїнський край я б розширила «вай-фай».
4.     Любов — це коли дівчина ставить ім’я коханого в якості всіх своїх паролів. Велика любов — коли всі паролі різні.
5.     Розвиток Інтернету уже набагато випередив розвиток його користувачів.
6.     Після довгого сидіння в «Однокласниках», вчителька автоматично в школі ставила всім "5+" і малювала сердечки в щоденнику.
7.     Інтернет, Інтернет, відпусти у туалет. Пів-години вже сиджу, ноги хрестиком держу!
8.     Хотіла блондинка залізти в Інтернет і розбила головою монітор комп'ютера.
9.     Синку, скільки разів тобі повторювати, що я тебе народила, а не скачала з Інтернету!
10.                       Не повторюйте моїх помилок. Не вчіть батьків користуватись Інтернетом
Звучить саундтрек з передачі «Розсміши коміка…»..

Звучить саундтрек з передачі «Стосується кожного»
Вед. Привіт! Це ток-шоу на інфо «Стосується кожного», програма,  яка міняє життя і я її ведучий _______
Тема нашого ток-шоу «Інтернет – епідемія».
У обговоренні цієї проблеми будуть приймати участь наші експерти:
Учителі інформатики Хотинського району.
Та учаники програми «Стосується кожного»
До нас завітала в гості____________.
Розкажіть, що вас хвилює.
Учасн 1. Мій брат ________________ цілими днями сидить в інтернеті. В нього немає часу ні на прогулянки з друзями, ні щоб нормально спокійно поїсти чи виспатися, він навіть зі мною немає часу поспілкуватися. Все його життя – це інтернет. І я за нього дуже хвилююся, бо наданий час поширена інтернет епідемія і як би він не став залежним.
(заходить брат)
Учасн. 2_ Ну ну і про, що ти говориш.
Інтернет – це просто чудо,
Інтернет – це просто клас!
Інтернет – нові новини,
І знання глибокі
Друзів море, що хвилини
Добавляються до вас.
Можеш ти подорожувати по містах різних країн
І історію  вивчати, досліди переглядати.
В інтернеті є усе.
Вед. Добре, добре, заспокоїлися. Ми всі знаєм, що інтернет може бути, як корисним так і шкідливим тому,
Давайте звернемося до наших експертів:
Скажіть будь ласка в чому полягає шкідливість інтернету?
Екс.Порушення здоров'я (постава, зір)- Низька зайнятість (людина більшу частину часу проводить біля комп'ютера)- Матеріальні витрати- Відсутність цензури (дитина дивиться і читає інформацію не відповідну під його вік)- Наявність неперевіреної інформації- Шкідливі посилання (ненавмисно перейшовши та занісши на комп'ютер небезпечний вірус, ви ризикуєте назавжди розпрощатися з технікою).
Вед В чому полягає корисність інтернету?
Екс - Надання інформації різного типу- Спілкування в соціальних мережах- Можливість стабільного заробітку- Можливість оплати комунальних, банківських, мобільних і інтернет послуг- Відправка офіційних документів- Переказ грошових коштів на далекі відстані- Бронювання та купівля квитків різних структур тощо.
Вед А зараз наші експерти допоможуть зробити висновок.

Екс Отже, з наведеної вище інформації ми можемо побачити, що всесвітня павутина багатогранна і абсолютно різна за впливом, яке, в свою чергу, безпосередньо залежить від людини. На радість можна уникнути більшості несприятливих підсумків використання інтернету дотримуючись таких правил:
- Необхідно убезпечити свій комп'ютер від вірусів. Зробити це можна за допомогою установки перевірених антивірусних програм та уважного ставлення до різного роду посиланнях.
- Потрібно самостійно обмежувати себе в часі, який ви проводите за подібною технікою. Якщо комп'ютер і відповідно інтернет є невід'ємною частиною вашого трудового дня, слід постійно, через певний проміжок часу робити перерви, наприклад, повправлятися фізично, виконати зарядку. Бажано, а скоріше навіть необхідно, робити зарядку для очей, вона вас зовсім не утруднить і не займе багато часу.
- Потрібно намагатися серйозно ставитися до операцій, пов'язаних з грошима, і саме головне: користуватися інтернетом слід обережно навіть досвідченим користувачам, не кажучи про новачків. Якщо підходити до справи відповідально, інтернет не доставить вам проблем. Адже, як підтверджує статистика і наш власний життєвий досвід, у більшості колотнеч винні ми самі.
Вед. Чи корисний інтернет для людини  чи шкідливий все залежить від ВАС самих. З вами була передача «Стосується кожного» і я її вдучий__________________.
Уч.
Без Інтернету вже ніяк не можна,
Він – норма, а не дивина.
 Як зрозуміти друг він нам чи ворог?
І відповідь лиш є одна;
Він - помічник, знавець, порадник,
Інформаційне джерело,
Але потрібно пам'ятати:
Де є добро, там є і зло.
І вибір всетаки за вами,
Що оберете - те і буде.
Давайте все ж не забувати:
Що ми є люди- от і все.
Запрограмуємось на гарне -
Його багато на планеті
Живімо у житті реальнім,
Не загубімось в Інтернеті.
(Пісня)
І, якщо колись вам сумно стане,
На очах сльоза,
 Завітайте ви до інтернету –
І мине гроза.
Пам’ятай, що кожного чекає
Сто доріг в житті,
Тільки щастя більшого не має,
Ніж назад прийти!

Приспів:
Ми бажаєм в кожну хату
Щастя і добра!
Гарним людям, добрим людям –
Сонця і тепла!
Хай душа дзвенить струною
Зранку й до зорі!
Хай обходять стороною
Біди і жалі!

І, якщо колись вам сумно стане
Від усяких бід,
 Завітайте ви до інтернету –
Й вас побачить світ.
Пам’ятай, що кожного чекає
Сто доріг в житті,
Тільки щастя більшого не має,

Ніж назад прийти! Приспів (3)

Комментариев нет:

Отправить комментарий