Вітаю Вас на моєму блозі... Сподіваюсь, що ви знайдете на ньому потрібну та цікаву інформацію... Бажаю Вам приємного проведення часу на моєму блозі!

Інформатика


Тестові завдання з інформатики для 5 класу із застосуванням контрольно-діагностичної системи Test-W2

http://www.teacherjournal.com.ua/shkola/informatika/28518

Урок-ділова гра «Створення комп’ютерної фірми «ЕнтеР».
Інформатика, 9 клас.
Мета уроку:
·         Узагальнення знань і практичних вмінь з тем «Графічний редактор»,  «Текстовий редактор», «Електронні таблиці», «Power Point»;
·         Розвиток пам’яті, уваги, цілеспрямованості, вміння аналізувати поставлену мету;
·         Виховання  відповідальності, вміння працювати в групі;
·         Підвищення інтересу до вивчення інформатики, інформаційних технологій та їх використання у сучасному житті, стимулювання пізнавальної діяльності.
Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок.
Форма проведення: ділова гра.
Обладнання: комп’ютери, принтер, програми «Графічний редактор»,  «Текстовий редактор», «Електронні таблиці», «Power Point»,завдання для роботи в групах, завдання для набору інформації
Хід уроку.
1.Організаційний момент.
Сьогодні, друзі, у нас незвичайний урок. До нас завітало багато гостей. Це вчителі інформатики району, адміністрація та вчителі нашої школи.
І щоб ви не хвилювались я пропоную вам вправу «Рефлексія». Використовуючи її, ви представитесь гостям. По черзі називаєте своє ім’ї обґрунтовуєте, чому ви вивчаєте інформатику.
Знайомство. Вправа «Рефлексія»
От ми і познайомились. Бажаю вам гарного настрою, позитивного спілкування, активної роботи.
2. Мотивація навчальної діяльності.
Сьогодні, знайомлячись ми недаремно акцентували увагу на такій науці, як інформатика. Інформатика, як наука, досить  молода.
Коли вона сформувалась?   (у другій половині ХХ століття)
І основне досягнення інформатики… (винахід персональних комп’ютерів).
Дуже швидко вони стали невід’ємною частиною нашого повсякденного життя. Завдяки комп’ютерам ви відкриваєте для себе не лише нові ігри та розваги, а й вікно в неосяжний світ Інтернету, у світ створення комп’ютерних зображень, текстів, різноманітних математичних обчислень, презентацій.
Інформатика пов’язана з багатьма науками. Наведіть приклади.
(вивчаючи образотворче мистецтво ми дізнаємось як правильно і красиво створити рекламу, презентацію; знання мови дозволяє грамотно вести документацію; за допомогою математики можна прорахувати, наприклад, чи принесе прибуток задумана справа; і т.д.)
І сьогодні ми ще раз у цьому переконаємося. Сьогоднішній урок пройде у формі ділової гри. Ми будемо представляти торгівельну фірму «ЕнтеР»
В будь-якій установі є різні відділи, в нашій фірмі їх буде п’ять:
Відділ кадрів. Саме зі спілкування з працівниками відділу кадрів починається робота нового спеціаліста фірми. Таким чином до обов’язків відділу кадрів нашої фірми входить:
·        Створення контракту, яку укладає фірма з найнятим працівником;
·        Опис асортименту продукції, що продається (прас-лист);
·        Надання інформаційних повідомлень рекламної продукції.
Яку прикладну програму необхідно використовувати для реалізації цих завдань? (текстовий редактор)
Відділ бухгалтерії. До обов’язків цього відділу входить:
·        Визначити щоденний прибуток фірми протягом тижня (подати у вигляді таблиці  та діаграми);
·        Зробити  порівняльний аналіз продукції, що продається, за кількістю (подати у вигляді таблиці і діаграми).
Яку прикладну програму необхідно використовувати для спрощення роботи працівників відділу бухгалтерії? (Електронні таблиці)
Відділ маркетингу
1.     Створити папку «Бухгалтерія»
2.     У папці створити документ «Бухгалтерія».
3.Визначити прибуток фірми за кожен день тижня та за кожен вид продукції.
4. Побудувати діаграму-аналіз прибутку фірми по днях.
5. Побудувати діаграму-аналіз прибутку фірми за тиждень.
6. Побудувати діаграму-аналіз прибутку фірми за сумою.
Дизайнерський відділ.
Займається оформленням офісних приміщень, підтримує імідж фірми і скеровує уявлення людей у потрібному напрямку.
Завдання, створити такий логотип фірми, щоб людина самостійно сформувала уявлення про те, чим займається фірма.
З якою прикладною програмою будете працювати, щоб виконати завдання? (графічний редактор)
Рекламний відділ. Не секрет, що двигуном торгівлі є реклама. Отже, рекламний відділ повинен підготувати рекламу на продукції, що  продається нашою фірмою, а саме:
·        Мишки;
·        Монітора;
·        Принтера; (оперативної пам’яті).
Який вид програми дає змогу реалізувати творчість рекламного відділу? («Power Point»).
Крім того, на фірмі повинен працювати системний адміністратор, який контролюватиме роботу відділів і відповідатиме за зв’язки з народом. Надсилатиме інформацію на сервер, а потім на принтер.
3.     Актуалізація опорних знань.
Перш ніж ми приступимо до виконання нашої основної мети ми пограємо з вами в маркетинг. Пригадаємо з економіки що таке маркетинг? (ринкознавство).
А що таке менеджмент? (це функція, що перетворює потреби покупця в доходи підприємства).
Тому ваше завдання: даючи відповіді на запитання заробити стартовий капітал для фірми. Тобто, якщо представник фірми, тобто ви, даєте правильну відповідь, то відповідно капітал фірми збільшується на вартість запитання. Відповідати будете парами за схемою: «думаємо разом – відповідає один».
Аукціон знань.
(на дошці запитання з їх вартістю: чим складніше запитання – тим дорожче).
Працювати будемо в парах. В мене є набір з кольорових смужок. Ви по черзі будете виходити сюди і брати смужку того кольору, який вам подобається. Об’єднуємось за кольорами.
 Ви будете службовцями на одній фірмі, але працюватимете в різних відділах.
Від вашого вміння працювати в групі, вміння взаємодіяти між собою залежить швидкість і правильність виконання завдання.
(відкриваю дошку, на ній на відповідних кольорах написані програми, з якими будуть працювати учні.  Роздаю завдання)
Фізкультхвилинка.
Для успішного виконання практичного завдання вам необхідно сконцентрувати увагу. З біології людини ви знаєте, що увага – це фактор, який керує вибором інформації для сприйняття. А сприйняття інформації буде активним, по-перше, якщо мозок буде насичений киснем. По-друге, якщо його скерувати на активні дії.
І так, перша вправа для насичення мозку киснем. Положіть вказівний палець на кінчик носа і потріть його знизу вгору 5р. а тепер долонями міцно закрийте вуха. Порахуйте до п’яти і різко відкрийте. Вправу повторіть тричі.
 Для виконання практичної роботи вам відводиться 20хв.
Нехай девізом вашої роботи будуть слова грецького байкаря Езопа, який жив у VI столітті до н.е. «Справжній скарб для людини – вміння працювати» (Езоп).
Практична робота.
Повторюємо правила безпечної роботи з комп’ютером.
Я бажаю вам успіхів, бо як говорять філософи: «Все людське життя – це не що інше, як постійне бажання досягти успіху у вирішенні нових запитань і проблем». Думаю, що ваша робота принесе фірмі нові прибутки і вона не збанкрутує.
Захист робіт.
З чого ж варто починати захист робіт?
З посмішки! Посміхаючись ви починаєте подобатись людям.
Посмішка «відкриває» нас і робить доброзичливими оточуючих.
Запитання для відділу кадрів:
·        Яка з програм є текстовим процесором?
·        Як можна переключити мову на клавіатурі?
·        Яку функцію виконує клавіша Enter?
Запитання для дизайнера:
·        Що треба зробити, щоб побачити, як буде виглядати надрукований малюнок?
·        Як можна змінити розміри малюнка?
·        При створенні логотипу, якими інструментами користувались?
Запитання адміністратору:
·        З якими панелями текстового редактора працювали на уроці?
·        Назвати основні об’єкти текстового документа
·        Назвати елементарні операції редагування тексту.
Запитання відділу реклами:
·        Що може містити слайд презентації?
·        Які об’єкти можуть розташовуватись на слайді?
·        З яких елементів складається слайд?
Запитання до бухгалтерії:
·        Які функції використовували для реалізації завдань відділу бухгалтерії?
·        Як записати в комірку формулу?
·        Щоб подати інформацію в графічному вигляді, яким типом діаграм ти скористався?
Підсумок уроку.
Ми переконались у тому, що інформатика тісно пов’язана з іншими галузями наук і сферами діяльності людини: економікою, математикою, діловодством, фінансовою сферою, рекламному бізнесі.
Я вдячна всім співробітникам фірми за спільну творчу роботу, яку оцінюю таким чином… (виставляння оцінок)
Жодна школа не може випустити спеціаліста високої кваліфікації. Спеціалістом робить його власна діяльність. Треба лише, щоб він  умів учитися , учитися все життя, вміти знаходити знання яких не вистачає, знати, де їх можна знайти і як ними скористатися, адже «мудрим ніхто  не вродився, а навчився». А навчити можна лише того, хто хоче вчитися.
Наш урок завершується.
На початку уроку я бачила в ваших очах невпевненість і стурбованість, а зараз на ваших обличчях з’явились посмішки і все це завдяки тим складовим  успіху, які були на нашому уроці.
Вправа «З чим я йду» (Визначення емоційних та інформаційних підсумків уроку, емоційне завершення роботи, спілкування.)
Уявіть, що перед вами знаходиться великий кошик, де вміщені всі знання, уміння , навички, думки, ідеї, почуття, що ви отримали на уроці. І зараз кожен з вас може взяти собі будь-що ідучи додому. А для цього по черзі сказати: «Я йду з цього уроку і беру… і  ( і узяти те, що кожен бажає взяти з собою).
Діти, пам’ятайте, що розумні, освічені люди – це найбільша цінність любої держави. Стати такими людьми можна тільки тоді, коли розум не знатиме ні хвилини спокою, а силу розуму буде давати постійний пошук.

На цьому  урок закінчено. До побачення. Дякую за співпрацю.
Додатки.
Завдання 1 для відділу кадрів.
1.     Створити папку «Відділ кадрів».
2.     В ній створити файл «Договір»:
60044, с.Ставчани
Торгівельне підприємство, в особі Генерального директора Грубляк Л. Г. (у подальшому «Підприємство»), з однієї сторони, і громадянина(ки)__________________________ (у подальшому «Робітник»), уклали договір про те, що:
1.     «Робітник» приймається на посаду менеджера на термін з _________201  року по__________201 року.
2.     «Робітник» зобов’язаний збільшувати обсяги продажу «Підприємства»
3.     Дотримуватись розкладу роботи, умов праці та Уставу підприємства.
4.     Забезпечувати збереження майна підприємства.
5.     Не розголошувати повідомлення, які є службовою і комерційною таємницею.
6.     «Підприємство» зобов’язане: своєчасно сплачувати заробітну платню; надавати щорічну відпустку 30 робочих днів.


_____________________201 р.

Директор __________________                             Робітник ________________

Завдання 2 для відділу кадрів
Створити документ «Прайс-лист»
№п/п
Найменування товару
Ціна (грн.)

Мікропроцесори

1
AMD Athlon 64 2800+   2000 Мгц
713.00
2
AMD Athlon 64 3000+   2000 Мгц
913.00
3
Intel Seleron B 2130
330.00
4
Pentium4        800 Мгц
1639.00

Монітори

5
17 SAMTRON
748.00
6
LG FLETRON
743.00
7
19 SAMSUNG
1485.00
8
24 SAMSUNG
15158.00

Принтери

9
SAMSUNG-1520P
721.00
10
HP Laser Get 1020
831.00

Мишки

11
Genius “EazyMouse Pro” P8/2
41.00
12
Genius “NetSCROLL” + Eye
52.00

Завдання  для відділу бухгалтерії та маркетингу
1.     Створити папку «Бухгалтерія»
2.     У папці створити документ «Бухгалтерія».
Дні тижня
Мікропроцесор Pentium
4 800 МГц
Оперативна пам'ять
DIMM 512 Мбт DDR
Монітор
17" LG "FLATRON"
Принтер
 HP Laser Cet 1020
Миша Genius
"EasyMouse Pro" P8/2
Всього
Ціна
1639.00
270.00
743.00
831.00
41.00
К-сть
Сума
К-сть
Сума
К-сть
Сума
К-сть
Сума
К-сть
Сума
пн
2
17
1
5
12
вт
8
3
8
5
5
ср
9
9
6
9
8
чт
16
15
5
6
10
пт
15
7
4
3
4
сб
24
12
10
7
15
Разом
3.Визначити прибуток фірми за кожен день тижня та за кожен вид продукції.
4. Побудувати діаграму-аналіз прибутку фірми по днях.
5. Побудувати діаграму-аналіз прибутку фірми за тиждень.
6. Побудувати діаграму-аналіз прибутку фірми за сумою.

Завдання для відділу реклами.
1.     Створіть папку «Реклама».
2.     Створіть рекламу монітора, оперативної пам’яті

Інформатика 7 клас




Виховний захід з інформатики

         Тема. «Інтернет: добро чи зло?» 
Мета: розширення знань учнів з питань безпеки в Інтернеті; оволодіння навиками безпечного використання Інтернету; розширення діапазону творчих здібностей; формування навиків групової взаємодії.
Тип заходу: навчально-розважальна телепередача.
Обладнання: проектор, комп’ютерні презентації, музичне обладнання, надпис на стіні «Інтернет: добро чи зло?» , відповідне оформлення до сценок.
                                          Хід виховного заходу
Голос режисера: Увага! Хвилинна готовність «Прямий ефір. 3…2…1…» (муз. заставка, відеозаставка, оплески).
Ведучий: Мої вітання. У прямому ефірі Ставчанського телебачення «ІНФО»  програма «День з ІНФО» і я її ведуча …______________________
СЬОГОДНІ В ПРОГРАМІ
-          ПОДОРОЖ В ЧАСІ
-          НОВИНИ
-          В ГОСТЯХ В «ІНФО»
-          РУБРИКА ЗДОРОВЯ
-          СУДОВІ СПРАВИ
-          РОЗСМІШИ ІНФОРМАТИКА
-          СТОСУЄТЬСЯ КОЖНОГО
         Тема сьогоднішнього випуску актуальна як ніколи. «Інтернет: добро чи зло?» 
Інтернет – корисна справа,
Розважальна і цікава,
Пізнавальна, бо про все Інформацію несе.
Можливо ви запитаєте чому в наших рубриках ми будемо говорити про інтернет. То я вам скажу: «Інтернет актуальне питання сьогодення оскільки він проник в усі сфери нашого життя».

(пісня__фіксіки «Інтернет»)
Подорож в часі (ЗАСТАВКА МУЗИКА)
1.       Привіт сьогодні в нашій рубриці Подорож в часі і ми пропонуємо переміститися у 60р. ХХст.
2.       І так, що Ж ВСЕ  таки ІНТЕРНЕТ? Інтерне́т (від англ. Internet) — всесвітня система взаємосполучених комп'ютерних мереж, що базуються на комплекті Інтернет-протоколів. Інтернет також називають мережею мереж.
3.       На початку 90-х років минулого століття в Україні про Інтернет знали небагато. Нині Інтернет увійшов у життя мільйонів людей.
1.       У всього є початок, так що наша подорож В ЧАСІ розпочнеться з уроку історії. 
Четвертого жовтня 1957 відбулася подія, якій належало змінити світ. Радянський Союз успішно запустив перший штучний супутник на орбіту Землі. Супутник-1 шокував світ. А особливо американців.
Ця подія безпосередньо призвела до створення Агентства передових дослідницьких проектів Міністерства оборони США. 1962 році  Джозеф Ліклайдер керівник Агенства висловив ідею Всесвітньої комп'ютерної мережі.
2.       1969 рік  Міністерство оборони США запропонувало розробити комп'ютерну мережу. Ця мережа була названа ARPANET.
Перший сервер ARPANET було встановлено 1 вересня 1969 року у Каліфорнійському університеті в Лос-Анжелесі.
3.       До 1971 року була розроблена перша програма для відправки електронної пошти мережею.
У 1984 році була розроблена система доменних назв - мережею NSFNet.
1.       У 1988 році було винайдено протокол Internet Relay Chat (IRC), завдяки якому в Інтернеті стало можливим спілкування в реальному часі (чат).
1989 народилась концепція тенет, яку  запропонував знаменитий британський вчений Тім Бернерс-Лі
2.       1993 році з'явився знаменитий Веб-браузер (англ. web-browser) NCSA Mosaic. Всесвітня павутина ставала дедалі популярнішою.
1995 рік тенета стали основним постачальником інформації в Інтернеті.
3. З 1996 року Всесвітнє павутиння майже повністю підмінило собою поняття «Інтернет».
1. До 1997 року в Інтернеті нараховувалось близько 10 мільйонів комп'ютерів і було зареєстровано більше мільйона доменних назв. Інтернет став дуже популярним засобом обміну інформацією.
2. На сьогодні ми можемо спостерігати, що кількість інтернет-користувачів у світі сягнула більше 2 мільярдів.
3. Інтернет сьогодні основа життя багатьох людей і з вами були її ведучі: _________________________________________________________________
До нових зустрічей!
(рекламна пауза__танець мр3. «Компютер» Фіксіки)
(Заставка НОВИНИ)
Доброго дня! Актуальні новини на сьогодні.


Заснувала увесь світ,
Тонка павутина,
Не важливо скільки літ,
Старий чи дитина.

Інтернет взяв у полон,
Мов павук той муху,
Забувають геть про сон,
І не чути й духу.

Книги давно відійшли,
Газети, журнали,
Забавку собі знайшли,
Хоч ніч не доспали.

Крутять інтернет усі,
Геть, що заманеться,
Збігла каша, то пусте,
Дитя переб’ється.

Мами, тати, дідусі,
Немов одуріли,
Зависають там усі,
Лайкають щосили.



-         За останньою статистикою в Україні 87% населення від 15 років користуються інтернетом.
-         28 жовтня організація «МТС Україна» запустить у м. Чернівці власну 3-g мережу зі швидкістю до 42 Мбіт/с. Про це повідомили на сайті ЧНУ ім. Юрія Федьковича.
-         Японці запустили найшвидший інтернет на планеті, оптоволоконну мережу, яка забезпечить швидкість завантаження з інтернету до 2 гігабіт в секунду. Швидкість вивантаження даних становитиме 1 гігабіт у секунду. 
-         Спеціалісти з Університету штату Індіана (США) запустили WAN-мережу (Wide Area Network), забезпечивши швидкість обміну даними на опорній магістралі у 100 Гбіт/сек.
-         В Ставчанах  для підключення до інтернету користуються послугами таких провайдерів: _______________________________________________________
-         Найбільша кільсть користувачів інтернетом фіксується  у  суботу та неділю.
Це денний випуск новин на «ІНФО» І з вами була________________________

 (муз. Супровід)У гостях в «ІНФО»

Вед. І так наступна наша рубрика у гостях в інфо.
Доброго дня! Сьогодні до нас у студію завітали гості «Загублені в інтернеті».
… Хлопці я бачу ви в такій гарній фізичній формі мабуть займаєтесь спортом.
1.     О так  я вирішив зайнятися спортом. Вибрав біг. Добіг до комп'ютера. Сиджу. Бігаю очима по монітору. І прямо відчуваю: "Спорт - це моє!".
2.     Я теж раніше грав в теніс, футбол, хокей, займався шахами і картингом. Але все це скінчилося, як тільки зламався комп'ютер.
3.     І Я за здоровий спосіб життя. Щовечора гуляю перед сном! То по одному сайту, то по іншому ...
Вед. ________, я чула ти цього року на морі відпочивав, і не можу зрозуміти,  чому ти з моря такий білий приїхав?!
1.     Розумієте друзі, у готелі вай-фай був, а на пляжі не було ..
Вед. _____Як розпочинається ваш робочий день?
2.     Мій ранок розпочинається з гарячої кружечки чаю.
3.     А я не люблю гаряче і не знаю, як швидко охолодити гарячий чай?
1.     Запросто. Треба увімкнути комп'ютер, зайти в інтернет, і бац – чай вже холодний.
Вед. В мене до вас ще одне запитання, як ви вважаєте: чиста і прибрана кімната  вдома – це ознака … чого?
2.     Ознака гарної господині!
3.     Ознака того, що прийдуть гості!
1.     Неправильно!Чиста і прибрана квартира – ознака несправного комп’ютера і відсутності Інтернету
Вед. Хлопці, а скажіть будь ласка вам наша телепередача подобається?
2.     - Та так, лайків на 15-20…
Вед. Дякуємо за увагу з вами були ведуча _______ та хлопці  «Загублені в інтернеті».
(Звучить саундтрек з передачі «Доктор Комаровський») Рубрика здоровя
1.Доброго дня лікарю!
Лікар. Доброго дня!
1.     Ми неможемо встановити правильний діагноз при таких симптомах: очі почервонілі, опухлі, скарги на різкий біль!
2.     Запросто! Весняний кон'юнктивіт.
ЛікарНі ні, любі мої, ви помиляєтеся це. Безлімітний інтернет!
3.     Я задаю собі одне питання,
Воно цікавить багатьох людей:
- Який магніт сидить в просторах Інтернету
Й притягує увагу всіх дітей?

Лікар. Для багатьох дітей Інтернет — інша планета, на якій вони відчувають себе комфортно і вільно.
Із зростанням популярності Інтернету стали проявлятись і негативні сторони його застосування. Зокрема, дехто настільки захоплюється віртуальним простором, що проводить за комп'ютером до 18 годин на добу. Таку залежність багато хто порівнює з тютюнопалінням чи наркоманією.
Його ознаки.
Асистент. Інтернет-залежність — психічний розлад, нав'язливе бажання підключитися до Інтернету і хвороблива нездатність вчасно відключитися від нього. У 2008 році вона була визнана офіційною хворобою.
Симптоми
  непереборне бажання зайти в Інтернет;
 нездатність контролювати свій час в Інтернеті;
 розумове або фізичне виснаження;
 порушень сну або концентрації уваги;
  дратівливість, депресія, нерви, замкнутість між людьми.
 Вся енергія віддається спілкуванню в Інтернеті.

1. Лікарю, чи є ліки від комп’ютерної залежності?
Лікар.О, так, звичайно є, для цього потрібно дотримуватися таких правил.
1.     Учень1.
Проводьте більше часу на свіжому повітрі. Телефонуйте і зустрічайтеся з друзями замість того, щоб тримати з ними зв`язок через Інтернет. Погуляйте з ними. В залежності від пори року, заплануйте похід на річку, на рибалку, на гірку чи коток. Уникайте походів в ті місця, де є доступ до Інтернету, наприклад в Інтернет-кафе.
2.     Учень3 .
Поповніть запас ваших знань. Почитайте  книги. Почитайте енциклопедію натомість проглядання Вікіпедії.
3.     Учениця2 .
Займайтеся спортом: бігом, футболом, волейболом.
Учень4.
Дорогі дівчата, ваші домашні будуть раді, якщо ви замість того, щоб сидіти в чаті або на форумі, допоможете їм приготувати вечерю.
Учень5 .
Оберіть хобі або захоплення, відвідуйте різні гуртки, займайтеся музикою, танцями, співом. Поспіть, замість того щоб сидіти в Інтернеті.
7.     Учениця2 .
Великий об'єм інформації про безпеку в мережі міститься на таких сайтах : «Онляндія-безпечна веб-країна»; «Безпека. Кивстар».
У ефірі  була рубрика здоровя. Зустрінемось у наступному випуску програми. Гарного Вам здоровя .
(Танець «Віруси»)
СУДОВІ СПРАВИ
Звучить саундтрек з передачі «Судові справи». Підсудна- мережа Інтернет в супроводі міліціонера та суддя зі свідками виходять на сцену.
 (СУДДЯ СТУКАЄ КЛЕВЦЕМ)
Суддя. Я ОГОЛОШУЮ СЬОГОДНІШНЄ ЗАСІДАННЯ ВІДКРИТИМ. СЛУХАЄТЬСЯ СПРАВА ПО ОБВИНУВАЧЕННЮ всесвітньої мережі Інтернет в розповсюдженні вірусів і шкідливих програм, а також в пропаганді насильства і жорстокості, в розповсюдженні спаму, піратстві та шахрайстві, спричиненню шкоди етичному і фізичному здоров’ю людини.
А зараз оголошується склад суду:
Сьогодні головуючий суддя ______________
При секретарі __________________________
За участі прокурора______________________
Якщо в залі є свідки прошу залишити залу суду, чекайте, як буде необхідність ми вас покличемо.
І так шановне панство у нас є всі підстави, щоб розпочати судове слідство. Я прошу пане прокуроре оголосіть обвинувачений висновок.

Прокурор. Інтернет обвинувачується  за такими статтями:
 Фішинг — вид шахрайства, метою якого є виманювання у довірливих або неуважних користувачів мережі персональних даних
 Клікфрод — вид шахрайства у мережі, що являє собою обманні кліки на рекламне посилання особою, не зацікавленою у рекламному оголошенні
·         Кібербулінг — переслідування повідомленнями в Інтернеті, що містять образи, погрози та агресію;
·         Спам— масова розсилка кореспонденції рекламного чи іншого характеру людям, які не висловили бажання її одержувати.
·         Тро́лінг - це розміщення в Інтернеті на форумах, провокаційних повідомлень з метою викликати конфлікти між учасниками.
·         Комп’ютерний вірус —це програми, що завдають шкоди комп’ютеру.
Суддя . І так обвинувачений представтися.
Інтернет. Я інтернет всесвітня мережа народилася 1962 році в США і на даний час постійного місця проживання немаю.
Суддя . Підсудна вам зрозуміло в чому вас обвинівачують?
Інтернет. Так.
Суддя .Підсудна ! Що ви можете сказати на своє виправдання?
Інтернет:


Я інтернет, я павутиння
а ще - всесвітня мережа.
В мені всілякого начиння
Міститься стільки - просто жах!
Можливості мої безмежні:
Розваги, кінофільми, спілкування,
Оновлені новини і погода
Освіта дистанційна, листування.
А якщо хтось мої ресурси
Використовує для шкоди,
То не мене судити мусять,
А тих, хто це все робить.
Судити треба користувачів.
А отже вас, шановні люди.
Мене ж негайно вимагаю
Звільнити прямо в залі суду!


Суддя :
Уважно вислухавши підсудну, я зрозумів, що в існуванні інтернету однаковою мірою є як негативні прояви так і позитивні. Тому суд виніс таке рішення: Всесвітню мережу звільнити, справу направити на дослідування! Рішення прийнято!
Звучить саундтрек з передачі «Судові справи». Учасники виходять зі сцени

Звучить саундтрек з передачі «Розсміши коміка…»
В ефірі розсміши інформатика.
(Двоє учнів по черзі читають анекдоти.)
Учень 1
1.     Дивно, але факт: в Інтернеті на питання “А вам вже виповнилося 18?” ще жодного разу не було зафіксовано відповіді “ні”.
2.     В гостях добре. А вдома - Інтернет!
3.     В продажі з’явилися сковорідки з антипригарним покриттям. Коли їжа починає підгорати, у вас автоматично відключається Інтернет.
4.     Є все таки заміна Інтернету. Вийдеш на вулицю, бабусі на лавочках тобі і оцінку поставлять, і коментарій добавлять і статус прикріплять.
5.     Лікарю, якщо ви мене вилікуєте від інтернетзалежності, я добавлю вас у друзі!
6.     Вчитель інформатики відкриває двері в кабінет подвійним клацанням ручки.
7.     Хлопчик, вихований Інтернетом, довго не міг прийти в себе, побачивши на вулиці одягнених жінок.
8.     Перше правило прибирання в квартирі: прибрати себе від комп’ютера!
9.     Якщо Інтернет - наркотик, то провайдер - оптовик.
10.                       Знайти себе в Інтернеті сьогодні набагато легше, ніж в житті.
Учень 2

1.     Тяжка Інтернет-залежність, це коли ти виходиш з Інтернета, а він з тебе ні.
2.     В цьому світі тільки Google розуміє мене з напівслова.
3.     -Якби я була цариця,-третя мовила дівиця, - то на весь вкраїнський край я б розширила «вай-фай».
4.     Любов — це коли дівчина ставить ім’я коханого в якості всіх своїх паролів. Велика любов — коли всі паролі різні.
5.     Розвиток Інтернету уже набагато випередив розвиток його користувачів.
6.     Після довгого сидіння в «Однокласниках», вчителька автоматично в школі ставила всім "5+" і малювала сердечки в щоденнику.
7.     Інтернет, Інтернет, відпусти у туалет. Пів-години вже сиджу, ноги хрестиком держу!
8.     Хотіла блондинка залізти в Інтернет і розбила головою монітор комп'ютера.
9.     Синку, скільки разів тобі повторювати, що я тебе народила, а не скачала з Інтернету!
10.                       Не повторюйте моїх помилок. Не вчіть батьків користуватись Інтернетом
Звучить саундтрек з передачі «Розсміши коміка…»..

Звучить саундтрек з передачі «Стосується кожного»
Вед. Привіт! Це ток-шоу на інфо «Стосується кожного», програма,  яка міняє життя і я її ведучий _______
Тема нашого ток-шоу «Інтернет – епідемія».
У обговоренні цієї проблеми будуть приймати участь наші експерти:
 учаники програми «Стосується кожного»
До нас завітала в гості____________.
Розкажіть, що вас хвилює.
Учасн 1. Мій брат ________________ цілими днями сидить в інтернеті. В нього немає часу ні на прогулянки з друзями, ні щоб нормально спокійно поїсти чи виспатися, він навіть зі мною немає часу поспілкуватися. Все його життя – це інтернет. І я за нього дуже хвилююся, бо наданий час поширена інтернет епідемія і як би він не став залежним.
(заходить брат)
Учасн. 2_ Ну ну і про, що ти говориш.
Інтернет – це просто чудо,
Інтернет – це просто клас!
Інтернет – нові новини,
І знання глибокі
Друзів море, що хвилини
Добавляються до вас.
Можеш ти подорожувати по містах різних країн
І історію  вивчати, досліди переглядати.
В інтернеті є усе.
Вед. Добре, добре, заспокоїлися. Ми всі знаєм, що інтернет може бути, як корисним так і шкідливим тому,
Давайте звернемося до наших експертів:
Скажіть будь ласка в чому полягає шкідливість інтернету?
Екс.Порушення здоров'я (постава, зір)- Низька зайнятість (людина більшу частину часу проводить біля комп'ютера)- Матеріальні витрати- Відсутність цензури (дитина дивиться і читає інформацію не відповідну під його вік)- Наявність неперевіреної інформації- Шкідливі посилання (ненавмисно перейшовши та занісши на комп'ютер небезпечний вірус, ви ризикуєте назавжди розпрощатися з технікою).
Вед В чому полягає корисність інтернету?
Екс - Надання інформації різного типу- Спілкування в соціальних мережах- Можливість стабільного заробітку- Можливість оплати комунальних, банківських, мобільних і інтернет послуг- Відправка офіційних документів- Переказ грошових коштів на далекі відстані- Бронювання та купівля квитків різних структур тощо.
Вед А зараз наші експерти допоможуть зробити висновок.

Екс Отже, з наведеної вище інформації ми можемо побачити, що всесвітня павутина багатогранна і абсолютно різна за впливом, яке, в свою чергу, безпосередньо залежить від людини. На радість можна уникнути більшості несприятливих підсумків використання інтернету дотримуючись таких правил:
- Необхідно убезпечити свій комп'ютер від вірусів. Зробити це можна за допомогою установки перевірених антивірусних програм та уважного ставлення до різного роду посиланнях.
- Потрібно самостійно обмежувати себе в часі, який ви проводите за подібною технікою. Якщо комп'ютер і відповідно інтернет є невід'ємною частиною вашого трудового дня, слід постійно, через певний проміжок часу робити перерви, наприклад, повправлятися фізично, виконати зарядку. Бажано, а скоріше навіть необхідно, робити зарядку для очей, вона вас зовсім не утруднить і не займе багато часу.
- Потрібно намагатися серйозно ставитися до операцій, пов'язаних з грошима, і саме головне: користуватися інтернетом слід обережно навіть досвідченим користувачам, не кажучи про новачків. Якщо підходити до справи відповідально, інтернет не доставить вам проблем. Адже, як підтверджує статистика і наш власний життєвий досвід, у більшості колотнеч винні ми самі.
Вед. Чи корисний інтернет для людини  чи шкідливий все залежить від ВАС самих. З вами була передача «Стосується кожного» і я її вдучий__________________.
Уч.
Без Інтернету вже ніяк не можна,
Він – норма, а не дивина.
 Як зрозуміти друг він нам чи ворог?
І відповідь лиш є одна;
Він - помічник, знавець, порадник,
Інформаційне джерело,
Але потрібно пам'ятати:
Де є добро, там є і зло.
І вибір всетаки за вами,
Що оберете - те і буде.
Давайте все ж не забувати:
Що ми є люди- от і все.
Запрограмуємось на гарне -
Його багато на планеті
Живімо у житті реальнім,

Не загубімось в Інтернеті.
Тиждень інформатики
«У вирі інформаційних технологій»
Девіз: «Хто володіє інформацією, той володіє світом!»
Умови:  Старости класів отримують умови конкурсів. Потім у класі, разом, ознайомившись з умовами, визначають, хто з учнів буде брати участь в якому конкурсі. За один конкурс може відповідати група дітей.
 Мета заходу – залучити якнайбільшу кількість учнів  до позакласної роботи, пов’язаної з інформатикою. Виявити обдарованих дітей. Згуртувати учнів у роботі під гаслом «Хто володіє інформацією, той володіє світом!» Сприяти розумовому вихованню школярів.

1.     Конкурс газет з інформатики.
Умови: Як ви розумієте, у газетах висвітлюється різноманітна інформація, містяться цікаві рубрики, новини, усмішки, оголошення, поради, крилаті вислови,  і т.п.
Ваша «Інформаційна газета» повинна мати обов’язкову сторінку «Інформатика в особистостях (видатні люди в галузі високих технологій)» та рубрику «15 великих винаходів ХХ століття, які склали золотий фонд людства» (коротенька розповідь про один з винаходів), та ін. Вказати клас, дата випуску газети, хто працював над оформленням. Розмір газети: не менше 4 аркушів формату А4. Беруть участь учні 5-9 класів.
Дата, час і місце проведення: П’ятниця.
Журі:

2.     Конкурс на кращий малюнок, що має відношення до інформатики.
Умови:  аркуші формату від А4 і більше. Обов’язково вказаний клас і автор. Малюнків може бути кілька від класу. Беруть участь учні 5-9 класів.
Дата, час і місце проведення: Роботи здати учителю інформатики до четверга.
Журі:

3.     Конкурс на кращий кросворд, ребус, загадку, вірш, що має відношення до інформатики.
Умови: Виконується на аркуші формату А4.
Обов’язково вказаний клас і автор. Кросвордів, ребусів, загадок, віршів може бути кілька від класу. Чим більше, тим краще. Беруть участь учні 5-9 класів.
Дата, час і місце проведення: Роботи здати учителю інформатики до середи.
Журі:

4. Конкурс повідомлень на отримані теми.
Умови: Старости класів тягнуть жеребок з указаною темою.
1. Новітня історія Windows.
2. Як будувалась імперія Біла Гейтса (програміст., керівник корпорації Майкрософт).
3. Відкриття Інтернету.
4. Покоління комп’ютерів.
5. Типи сучасних комп’ютерів.
6. Перспективи розвитку комп’ютерів.
7. Комп’ютерні віруси і все, що з ними пов’язано.
8. Комп’ютер. За і проти.
Повідомлення оформляється на аркушах формату А4, містить 2-3 стор. друкованого тексту, розмір шрифту 14. Буде оцінюватись: кваліфікований набір тексту, цікава, змістовна інформація та вміння переказати надруковане. Беруть участь учні 7-9 класів.
Дата, час і місце проведення: 7-й урок, у четвер, кабінет інформатики. Запрошуються усі, бажаючі бути присутніми.
Журі:

5.     Конкурс – змагання на швидкість управління мишею.
Умови: Виконати вправу за найкоротший проміжок часу. 1 представник від класу. Беруть участь учні 7-9 класів. (Використовуються тренажер управління мишею Шестопалова)
Дата, час і місце проведення: Конкурс відбудеться у кабінеті інформатики у понеділок на перерві після 3-го уроку.
Журі:

6. Конкурс – змагання на швидкість редагування тексту.
Умови: Виконати вправу за найкоротший проміжок часу. 1 представник від класу. Беруть участь учні 7-9 класів. (Використовуються тренажер редагування тексту Шестопалова)
Дата, час і місце проведення: Конкурс відбудеться у кабінеті інформатики у вівторок на перерві після 3-го уроку.
Журі:

7.     Тести на комп’ютері з різних предметів.
Умови: З якого предмету (фізика, біологія, історія, література, географія) буде виконуватися тест для кожного учня визначить жеребкування. Результати виставляє комп’ютер. 1 представник від класу. Беруть участь учні 7-9 класів. . (Використовуються тести Шестопалова)
Дата, час і місце проведення: Конкурс відбудеться у кабінеті інформатики у середу  на перерві після 3-го уроку.
Журі:

8.  Конкурс ерудитів.
Умови: Беруть участь учні 5, 6 класів (5 учнів). Зачитуються загадки, які мають відношення до інформатики. Відповідає той клас, в якого була перша піднята рука. В разі правильної відповіді отримує 1 бал, якщо відповідь неправильна, то інший клас за правильну відповідь отримає 2 бали.  Якщо відповідь викрикнули, буде зніматися 1 бал з команди. Переможе той клас, хто набере більше балів.
Дата, час і місце проведення: Конкурс відбудеться у кабінеті інформатики у четвер на перерві після 3-го уроку.
Журі:
Завдання на конкурс ерудитів


*      *       *
Я малюю діаграми,
Знаю формули й доданки.
Підрахую як годиться –
Електронна  я ……………… (таблиця)
*      *       *
Нас зібралося багато,
Як же всіх порахувати?
Об’єднати всіх нас гарних
Може тільки база ……………. (даних)
*      *       *
Промені і сонце-коло
Намалюємо ми скоро.
Творчий маю я характер,
Бо графічний я …………… (редактор)
*      *       *
Я пишу листи і вірші,
Мої тексти найгарніші.
Хай підтвердить весь народ,
Як усім потрібен ………….. (Word)
*      *       *
Коли треба показати
Слайди про усі формати – 
В допомозі не відмовить
Вам ніколи …………… (Power Point)
*      *       *
А, Б, В, Г, Д і кома –
Всім мабуть уже відома
Така клавішна структура.
Звісно ж, це …………… (клавіатура)
*      *       *
Я показую об’єкти,
Фото-, відеопроекти.
Я не плеєр, не мотор,
А звичайний - …………… (монітор)
*      *       *
Якщо є складна робота,
Мусить бути лиш охота,
Бо зі мною буде толк,
Адже я – системний …………. (блок)
*      *       *
Я магнітний бутерброд,
Та мене не з’їсть ваш рот.
Файли й папки – це дієта
Для магнітної ………….. (дискети)
*      *       *
Я не нишпорю в коморах,
Не ховаюся по норах.
Ковзаю по столу трішки,
Бо комп’ютерна я ………….. (мишка)

9.     Творчий конкурс на тему «Якими ви бачите комп’ютери в майбутньому»
( 2 номінації: твір-роздум, малюнок)
Умови: Беруть участь учні 5 – 11  класів. Робота виконується на аркуші формату А4.
Дата, час і місце проведення: Роботи здати учителю інформатики до п’ятниці.
Журі:

10. Конкурс «Придумай назву»
Умови: Беруть участь учні 5 – 9  класів. Перед вами пронумеровані малюнки. Вони розміщені на коридорі третього поверху школи.  Переможе в цьому конкурсі той, хто придумає найвлучнішу назву хоча б до одного з них.
Дата, час і місце проведення: Свою творчість приносити, з сьогоднішнього дня, учителю інформатики, на листку із зошита, де вказано номер малюнка, клас і прізвище автора, до кінця уроків у четвер. Всі вони будуть надруковані і поміщені під малюнками у п’ятницю рано.
Журі:

                                                Малюнки до конкурсу «Придумай назву»










11. Конкурс «П’ятнадцятка»
Умови: Беруть участь учні 5 – 9  класів (у повному складі). Перед вами таблиця з буквами. Потрібно побачити, прочитати і записати чим побільше інформатичних термінів. Можна читати у різних напрямках по горизонталі і по вертикалі, але не по діагоналі.
«П’ятнадцятка»
12.  Конкурс «Реклама»
Умови: Беруть учні 5 – 9 класів. Кожен клас за допомогою жеребкування отримує певну річ (фартух, брязкальце (дитяча іграшка), присоска, шарф, зубна щітка, металева чашка, резинка для волосся, повітряна кулька, дверна ручка, ліхтарик). Потрібно за допомогою реклами даної речі (в гумористичній формі) впевнити усіх, що вона є дуже необхідною і не замінимою  у використанні комп’ютерної техніки або у вивченні інформатики. Текст реклами набраний на комп’ютері. Представляти свій предмет можна 1 – 3 учням.
Дата, час і місце проведення:  у п’ятницю на 7-му уроці. Запрошуються усі, бажаючі бути присутніми.
Журі:

Під час кожного конкурсу журі веде протокол, де зазначаються його результати (переможці).


Комментариев нет:

Отправить комментарий