
ПЕРЕЛІК
НЕОБХІДНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ У КАБІНЕТІ ФІЗИКИ
І. Загальна нормативно-правова база
Закон України Про освітуЗакон України Про загальну середню освіту
Державний стандарт базової і повної середньої освіти
Національна доктрина розвитку освіти
Державна програма Вчитель
Конвенція про права дитини
Типові правила внутрішнього розпорядку для працівників державних навчально-виховних заходів України
Загальні правила поведінки учнів під час навчально-виховного процесу у ЗНЗ України
Про використання мобільних телефонів під час навчального процесу
ІІ. Документація кабінету
Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів-N 601Акт введення в експлуатацію кабінету-Шаблон
Протоколи та акти вимірювань електробезпеки та перевірки заземлення
Акт-дозвіл на проведення занять у кабінеті у поточному році
Типові переліки обладнання кабінету фізики
Обладнання кабінету фізики
Інструкція з інвентаризації матеріальних цінностей
Про затвердження Змін до Інструкції з інвентаризації основних засобів
Інвентарна книга
Матеріальна книга
Типова інструкція про порядок списання матеріальних цінностей з балансу бюджетних установ
Про інноваційну діяльність
Про затвердження Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності
Положення про порядок організації та проведення апробації електронних засобів
Картотека електронних засобів навчального призначення (ЕЗНП)
Книга обліку стану навчально-методичного забезпечення кабінету - Шаблон
Паспорт забезпеченості кабінету -Зразок
Паспорт кабінету фізики
Графік роботи кабінету-Шаблон
Перспективний план роботи кабінету-Шаблон
Річний план роботи кабінету
Положення про піклувальну раду загальноосвітнього навчального закладу-Зразок
Список учнів з порушенням зору, підготовлений медичним робітником школи-Зразок
Копія наказу по школі про призначення завідуючого кабінетом-Зразок
Атестаційний лист кабінету фізики
ІІІ. Санітарно-гігієнічні вимоги
ДСанПіН 5.5.2.008-01-утримання загальноосвітніх навчальних закладівПравил безпечної експлуатації електроустановок споживачів - ДНАОП 0.00-1.21-98
Правила користування електричною енергією
ІV. Техніка безпеки та охорона праці
Типове положення про службу охорони праці - НПАОП 0.00-4.35-04Типове положення про навчання з питань охорони праці - НПАОП 0.00-4.12-05
Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу
Положення про порядок розслідування нещасних випадків
Акт про нещасний випадок з учнем
Журнал реєстрації нещасних випадків
Правила пожежної безпеки для закладів
Типове положення про спеціальне навчання з питань пожежної безпеки
Положення про розробку інструкцій з охорони праці - ДНАОП 0.00-4.15-98
Посадова інструкція учителя
Посадова інструкція завідуючого кабінетом фізики
Посадова інструкція лаборанта
Посадова інструкція-керівника гуртка
Інструкція з охорони праці на робочому місці для працівників
Правила безпеки під час навчання в кабінетах фізики навчальних закладів системи загальної середньої освіти
Інструкція з охорони праці під час проведення навчальних занять у кабінеті фізики
Орієнтовний перелік питань вступного інструктажу з ОБЖ для учнів
Журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці
Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці
Інструкція з пожежної безпеки в кабінеті фізики
Журнал реєстрації протипожежного інструктажу
Інструкція користування вогнегасником
Інструкція з електробезпеки
Інструкції з ПМД при ураженні електрострумом
Інструкція з охорони праці під час підготовки і проведення лабораторних та практичних робіт з фізики
Інструкція з охорони праці під час підготовки і проведення демонстраційних дослідів
Інструкція з охорони праці під час роботи з проекційною апаратурою
Інструкція з охорони праці при роботі зі скляним посудом та іншими виробами зі скла
Інструкція надання першої медичної допомоги при одержанні травм
Вміст аптечки першої допомоги
Граничні норми піднімання і переміщення важких речей неповнолітніми
Положення про адміністративно-громадський контроль з охорони праці у навчальному закладі
Журнал адміністративно-громадського контролю
СХЕМА евакуації з кабінету
ПЛАН евакуації у випадку аварійних ситуацій
Порядок дій при виникненні пожежі
Стенд з охорони праці з розміщенням основних документів-Зразок
Посвідчення про перевірку знань з ТБ
Норми первинних засобів пожежогасіння у кабінеті
V. Навчально-методичне забезпечення кабінету
Методичні рекомендації щодо вивчення предмету на 2013/2014 н.р.Перелік посібників на 2013/2014 н.р.
Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України
Програм
Календарне планування (окремі класи)
Поурочні плани-конспекти: зразки окремих уроків
Підручники
Посібники:
Матеріали:
Реферати учнів
Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень
Критерії оцінювання навчальних досягнень з предмету
Про обсяг і характер домашніх завдань учнів загальноосвітніх навчальних закладів (Лист Міністерства освіти і науки України від 29.10.07 № 1/9-651)
НАКАЗ-17.05.2005 N 297-Про подолання проявів бюрократизму в освіті
MON_496_08-Інструкція з ведення класного журналу
Матеріали до атестації
Стенди постійної і змінної експозиції, таблиці
Стенди
Постійної експозиції
Державна символіка
Портрети видатних вчених галузі
Правила поведінки учнів у кабінеті
Розклад роботи кабінету
Правила безпеки життєдіяльності
Правила протипожежної безпеки
Основні етапи розвитку галузі з обов’язковим виділенням здобутків української науки
Довідкові матеріали (у вигляді плакатів, таблиць)
Змінної експозиції
Матеріали до тем, що вивчаються
Матеріали про вчених
Матеріали про новітні розробки у галузі
Результати експериментальної і дослідницької роботи учнів
Кращі роботи учнів
(матеріали експозицій змінюються під час переходу до вивчення нової теми)
Науково-методичні і науково-популярні журнали
Матеріали педагогічного досвіду
Атестаційний лист навчального кабінету
VI. Оплата праці
Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освітиПро затвердження Нормативів наповнюваності груп (Інструкція про розподіл учнів на групи для занять)
Оплата заміни
VII. Позаштатні ситуації
Порядок надання першої допомоги при одержанні травм

ПЕРЕЛІК
НЕОБХІДНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ У КАБІНЕТІ ІНФОРМАТИКИ
І. Загальна нормативно-правова база
1. Закон України Про освіту
2. Закон України Про загальну середню освіту
3. Державний стандарт базової і повної середньої освіти
4. Типові правила внутрішнього розпорядку для працівників державних навчально-виховних закладів України
5. Загальні правила поведінки учнів під час навчально-виховного процесу у ЗНЗ України
1. Закон України Про освіту
2. Закон України Про загальну середню освіту
3. Державний стандарт базової і повної середньої освіти
4. Типові правила внутрішнього розпорядку для працівників державних навчально-виховних закладів України
5. Загальні правила поведінки учнів під час навчально-виховного процесу у ЗНЗ України
II. Документація кабінету
1. Положення про кабінет інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій навчання загальноосвітніх навчальних закладів, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 20 травня 2004 р. № 407, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 14 червня 2004 р. за № 730/9329 Скачать положення про кабінет інформатики
1. Положення про кабінет інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій навчання загальноосвітніх навчальних закладів, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 20 травня 2004 р. № 407, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 14 червня 2004 р. за № 730/9329 Скачать положення про кабінет інформатики
2. Вимоги до специфікації навчальних комп’ютерних комплексів для оснащення кабінетів інформатики (2011 рік)
3. Правила використання комп’ютерних програм
4. Методичні рекомендації щодо облаштування і використання кабінету інформатики Скачати
5. Правила безпеки під час навчання в кабінетах інформатики навчальних закладів системи загальної середньої освіти, затверджені наказом Держнаглядохоронпраці України від 16 березня 2004 р. № 81, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 17 травня 2004 р. за № 620/9219 (далі – Правила безпеки під час навчання в кабінетах інформатики);
6. Акт перевірки готовності
7. Паспорт кабінету інформатики
8. Графік роботи кабінету
9. Річний план роботи кабінету
10. План перспективного розвитку кабінету
11. Інвентарна книга
12. Книга обліку стану навчально-методичного забезпечення кабінету
13. Положення про порядок організації та проведення апробації електронних засобів
14. Інструкція з інвентаризації матеріальних цінностей
15. Копія наказу по школі про призначення завідуючого кабінетом
III. Санітарно-гігієнічні вимоги
1. Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу ДСанПіН 5.5.2.008-01, затверджені постановою Головного державного санітарного лікаря України від 14 серпня 2001 р. № 63 (далі – ДСанПіН 5.5.2.008-01);
2. Санітарний паспорт кабінету інформатики
3. Пам’ятка по перевірці дотримання санітарно-гігієнічний вимог
4. Державні санітарні правила та норми «Влаштування і обладнання кабінетів комп’ютерної техніки в навчальних закладахта режим праці учнів на персональних комп’ютерах ДСанПіН 5.5.6.009-98», затверджені постановою Головного державного санітарного лікаря України від 30 грудня 1998 р. № 9 (ДСанПіН 5.5.6.009-98)
5. Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджені наказом Комітету по нагляду за охороною праці України Міністерства праці та соціальної політики України від 09 січня 1998 р. № 4, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 10 лютого 1998 р. за № 93/2533;
6. Правила охорони праці під час експлуатації електронно-обчислювальних машин
7. Правила користування електричною енергією
1. Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу ДСанПіН 5.5.2.008-01, затверджені постановою Головного державного санітарного лікаря України від 14 серпня 2001 р. № 63 (далі – ДСанПіН 5.5.2.008-01);
2. Санітарний паспорт кабінету інформатики
3. Пам’ятка по перевірці дотримання санітарно-гігієнічний вимог
4. Державні санітарні правила та норми «Влаштування і обладнання кабінетів комп’ютерної техніки в навчальних закладахта режим праці учнів на персональних комп’ютерах ДСанПіН 5.5.6.009-98», затверджені постановою Головного державного санітарного лікаря України від 30 грудня 1998 р. № 9 (ДСанПіН 5.5.6.009-98)
5. Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджені наказом Комітету по нагляду за охороною праці України Міністерства праці та соціальної політики України від 09 січня 1998 р. № 4, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 10 лютого 1998 р. за № 93/2533;
6. Правила охорони праці під час експлуатації електронно-обчислювальних машин
7. Правила користування електричною енергією
IV. Техніка безпеки та охорона праці
1. Типове положення про службу охорони праці
2. Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затверджене наказом Держнаглядохоронпраці України від 26 січня 2005 р. № 15, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за № 231/10511 (НПАОП 0.00-4.12-05);
3. Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці в закладах, установах, організаціях, підприємствах, підпорядкованих Міністерству освіти і науки України, затверджене наказом Держнаглядохоронпраці України від 18 квітня 2006 р. № 304, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 07 липня 2006 р. за № 806/12680 (далі – Положення про порядок проведення навчання з охорони праці);
4. Положення про порядок розслідування нещасних випадків
5. Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально- виховного процесу в установах і навчальних закладах, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 01 серпня 2001 р. № 563, зареєстроване в Міністерстві юстиції 20 листопада 2001 р. за № 969/6160 (зі змінами)
6. Правила пожежної безпеки для закладів, установ і організацій системи освіти України, затверджені спільним наказом Міністерства освіти України і Головного управління Державної пожежної охорони МВС України від 30 вересня 1998 р. № 348/70, зареєстровані у Міністерстві юстиції України 17 грудня 1998 р. за № 800/3240 (далі – Правила пожежної безпеки);
7. Норми первинних засобів пожежогасіння у кабінеті
8. Посадова інструкція завідуючого кабінетом інформатикиабінетом
9. Посадова інструкція вчителя інформатикирматики
10. Інструкція з охорони праці на робочому місці для працівників
11. Правила безпеки під час навчання в кабінетах інформатики навчальних закладів системи загальної середньої освіти
12. Журнал реєстрації первинного, позапланового, цільового інструктажів учнів з техніки безпеки життєдіяльності
13. Аптечка з набором медикаментів, перев’язувальних засобів і приладь та інформацією про місце знаходження і номер телефону найближчого лікувально-профілактичного закладу, де можуть надати кваліфіковану медичну допомогу.
14. Інструкції:
14.1. Інструкція з охорони праці під час роботи на ЕОМ
14.2. Інструкція з охорони праці під час роботи в кабінеті інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій навчання
14.3. Інструкція з техніки безпеки для учнів, які навчаються в кабінеті інформатики та обчислювальної техніки під час роботи з дисплеями ЕОМ
14.4. Інструкція з пожежної безпеки в кабінеті інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій
14.5. Інструкція з техніки безпеки під час проведення практичних робіт на уроках інформатики
14.6. Інструкція з охорони праці для вчителів інформатики
14.7. Інструкція з електробезпеки
14.8. Інструкція Правила надання першої медичної допомоги при ураженні електричним струмом
15. Стенд з охорони праці з розміщенням основних документів
1. Типове положення про службу охорони праці
2. Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затверджене наказом Держнаглядохоронпраці України від 26 січня 2005 р. № 15, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за № 231/10511 (НПАОП 0.00-4.12-05);
3. Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці в закладах, установах, організаціях, підприємствах, підпорядкованих Міністерству освіти і науки України, затверджене наказом Держнаглядохоронпраці України від 18 квітня 2006 р. № 304, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 07 липня 2006 р. за № 806/12680 (далі – Положення про порядок проведення навчання з охорони праці);
4. Положення про порядок розслідування нещасних випадків
5. Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально- виховного процесу в установах і навчальних закладах, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 01 серпня 2001 р. № 563, зареєстроване в Міністерстві юстиції 20 листопада 2001 р. за № 969/6160 (зі змінами)
6. Правила пожежної безпеки для закладів, установ і організацій системи освіти України, затверджені спільним наказом Міністерства освіти України і Головного управління Державної пожежної охорони МВС України від 30 вересня 1998 р. № 348/70, зареєстровані у Міністерстві юстиції України 17 грудня 1998 р. за № 800/3240 (далі – Правила пожежної безпеки);
7. Норми первинних засобів пожежогасіння у кабінеті
8. Посадова інструкція завідуючого кабінетом інформатикиабінетом
9. Посадова інструкція вчителя інформатикирматики
10. Інструкція з охорони праці на робочому місці для працівників
11. Правила безпеки під час навчання в кабінетах інформатики навчальних закладів системи загальної середньої освіти
12. Журнал реєстрації первинного, позапланового, цільового інструктажів учнів з техніки безпеки життєдіяльності
13. Аптечка з набором медикаментів, перев’язувальних засобів і приладь та інформацією про місце знаходження і номер телефону найближчого лікувально-профілактичного закладу, де можуть надати кваліфіковану медичну допомогу.
14. Інструкції:
14.1. Інструкція з охорони праці під час роботи на ЕОМ
14.2. Інструкція з охорони праці під час роботи в кабінеті інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій навчання
14.3. Інструкція з техніки безпеки для учнів, які навчаються в кабінеті інформатики та обчислювальної техніки під час роботи з дисплеями ЕОМ
14.4. Інструкція з пожежної безпеки в кабінеті інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій
14.5. Інструкція з техніки безпеки під час проведення практичних робіт на уроках інформатики
14.6. Інструкція з охорони праці для вчителів інформатики
14.7. Інструкція з електробезпеки
14.8. Інструкція Правила надання першої медичної допомоги при ураженні електричним струмом
15. Стенд з охорони праці з розміщенням основних документів
V. Навчально-методичне забезпечення кабінету
1. Методичні рекомендації щодо вивчення предмету
2. Перелік посібників
3. Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України
4. Навчальні програми
5. Календарне планування
6. Поурочні плани-конспекти:
7. Підручники
8. Матеріали:
• Реферати учнів
• Реєстр навчальних комп’ютерних програм
• Орієнтовна тематична картотека засобів навчання та навчального обладнання з інформатики
9. Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень
10. Критерії оцінювання навчальних досягнень з предмету
1. Методичні рекомендації щодо вивчення предмету
2. Перелік посібників
3. Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України
4. Навчальні програми
5. Календарне планування
6. Поурочні плани-конспекти:
7. Підручники
8. Матеріали:
• Реферати учнів
• Реєстр навчальних комп’ютерних програм
• Орієнтовна тематична картотека засобів навчання та навчального обладнання з інформатики
9. Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень
10. Критерії оцінювання навчальних досягнень з предмету
11 .Стенди постійної і змінної експозиції, таблиці
Стенди
Постійної експозиції
• Державна символіка
• Портрети видатних вчених галузі
• Правила техніки безпеки
• Розклад роботи кабінету
• Вправи для очей для зняття втоми
• Основні етапи розвитку галузі з обов’язковим виділенням здобутків української науки
• Довідкові матеріали (у вигляді плакатів, таблиць)
Змінної експозиції
• Матеріали до тем, що вивчаються
• Матеріали про вчених
• Матеріали про новітні розробки у галузі
• Результати експериментальної і дослідницької роботи учнів
• Кращі роботи учнів
• (матеріали експозицій змінюються під час переходу до вивчення нової теми)
12. Науково-методичні і науково-популярні журнали
13. Матеріали педагогічного досвіду
Постійної експозиції
• Державна символіка
• Портрети видатних вчених галузі
• Правила техніки безпеки
• Розклад роботи кабінету
• Вправи для очей для зняття втоми
• Основні етапи розвитку галузі з обов’язковим виділенням здобутків української науки
• Довідкові матеріали (у вигляді плакатів, таблиць)
Змінної експозиції
• Матеріали до тем, що вивчаються
• Матеріали про вчених
• Матеріали про новітні розробки у галузі
• Результати експериментальної і дослідницької роботи учнів
• Кращі роботи учнів
• (матеріали експозицій змінюються під час переходу до вивчення нової теми)
12. Науково-методичні і науково-популярні журнали
13. Матеріали педагогічного досвіду
VI. Оплата праці
1. Нормативи наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел- садків) компенсуючого типу, класів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), груп продовженого дня і виховних груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів та Порядок поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 20 лютого 2002 р. № 128, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 06 березня 2002 р. за № 229/6517;
1. Нормативи наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел- садків) компенсуючого типу, класів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), груп продовженого дня і виховних груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів та Порядок поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 20 лютого 2002 р. № 128, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 06 березня 2002 р. за № 229/6517;
VII. Позаштатні ситуації
1. Як діяти в позаштатних ситуаціях, що виникають при роботі на комп’ютері
2. Порядок надання першої допомоги при одержанні трав
2016-2017 навчальний рік
Програми:Інформатика-5 клас http://vchytel-inf.at.ua/news/havchalna_programa_z_informatiki_dlja_uchniv_5_9_klasiv_znz_jaki_vivchali_informatiku_v_2_4_klasakh/2016-08-24-27
Інформатика-6 клас http://vchytel-inf.at.ua/load/kabinet/navchalni_programi/havchalna_programa_informatika_5_9_klasi/31-1-0-175
Інформатика-7 клас http://vchytel-inf.at.ua/load/kabinet/navchalni_programi/havchalna_programa_informatika_5_9_klasi/31-1-0-175
Інформатика-8 клас http://vchytel-inf.at.ua/load/kabinet/navchalni_programi/havchalna_programa_informatika_5_9_klasi/31-1-0-175
Інформатика-9 клас http://vchytel-inf.at.ua/load/kabinet/navchalni_programi/31-2
Календарне планування (5-8 клас):
Нова програма:
Нова програма:
- Інформатика 5 клас (за під. Морзе) 2013-2014 н.р.
- Інформатика 5 клас (під ред. Ривкінд) 2013-2014 н.р.
- Інформатика 5 клас (оновлена) 2016-17 н.р.
- Інформатика 6 клас (за під. Морзе) 2014-2015 н.р.
- Інформатика 6 клас (під ред. Ривкінд) 2014-2015 н.р.
- Інформатика 7 клас (за під. Морзе) 2015-2016 н.р.
- Інформатика 7 клас (під ред. Ривкінд) 2015-2016 н.р.
- Інформатика 8 клас (за під. Морзе) 2016-2017 н.р.
- Інформатика 8 клас (під ред. Ривкінд) 2016-2017 н.р.
- Інформатика 8 клас (під ред. Бондаренко) 2016-2017 н.р.
Календарне планування (9-11 клас):
2015-2016 навчальний рік
Техніка безпеки
Журнал інструктажів ТБ у кабінеті фізики Правила ТБ під час проведення навчально-виховного процесу кабінеті ІНСТРУКЦІЯ І НСТРУКЦІЯ 1 ІНСТРУКЦІЯ ЩОДО ОХОРОНИ ПРАЦІ 1 ІНСТРУКЦІЯ ЩОДО ОХОРОНИ ПРАЦІ 2 ІНСТРУКЦІЯ ЩОДО ОХОРОНИ ПРАЦІ 3 ІНСТРУКЦІЯ З ОХОРОНИ ПРАЦІ 4 ІНСТРУКЦІЯ З ОХОРОНИ ПРАЦІ 5
Інструкція № 4-ф.
з охорони праці при виконанні лабораторних робіт у 8 класі. |
Інструкція № 3-ф.
з охорони праці при виконанні лабораторних робіт у 8 класі. |
Інструкція № 2-ф.
з охорони праці при виконанні лабораторних робіт у 7 класі. |
Інструкція № 1-ф.
з охорони праці при виконанні лабораторних робіт у 7 класі
|
Педагог-організатор
ПОСАДОВІ ОБОВ”ЯЗКИ
ПЕДАГОГА-ОРГАНІЗАТОРА
1. Педагог-організатор планує і організовує позаурочну навчально-виховну роботу з дітьми, підлітками, молоддю в освітніх установах, за місцем проживання.
2. Вивчає індивідуальні особливості учнів, вихованців, сприяє розвитку їх здібностей, талантів, навичок самодіяльності, самоврядування, організації змістовного дозвілля і відпочинку.
3. Спільно з педагогічними колективами, колективами установ культури, мистецтв, спортивними товариствами, творчими спілками, громадськими об’єднаннями, сім’єю розвиває мережу гуртків, секцій, клубів, об’єднань за інтересами. Залучає до роботи з ними кваліфікованих спеціалістів, працівників науки, культури, мистецтва, спортсменів, тренерів, студентів, батьків.
4. Вживає заходів щодо попередження бездоглядності та правопорушень серед неповнолітніх, здійснюєіндивідуальну роботу з педагогічно-занедбаними дітьми, підлітками.
5. Надає консультативну допомогу батькам, педагогічним працівникам.
6. Бере участь у організації літнього відпочинку і оздоровленні учнів, вихованців в освітніх установах, за місцем проживання.
7. Настановленням та особистим прикладом утверджує повагу до принципів загальнолюдської моралі: правди, справедливості, гуманізму, доброти, працелюбства, інших доброчинностей.
8. Готує дітей, підлітків до свідомого життя в дусі взаєморозуміння, злагоди та миру між усіма нарадами, етнічними, національними, релілігійними групами.
9. Додержується педагогічної етики, поважає гідність учнів, захищає їх від будь-яких форм фізичного або психологічного насильства, запобігає вживанню ними алкоголю, наркотиків, іншим шкідливим звичкам, пропагуєздоровий спосіб життя.
10. Постійно підвищує свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру.
ПЕДАГОГ-ОРГАНІЗАТОР:
- повинен вміти ефективно застосовувати професійні знання в практичній педагогічній діяльності;
- повинен мати ціннісні орієнтації, спрямовані на всебічний розвиток.
НЕОБХІДНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ПЕДАГОГА – ОРГАНІЗАТОРА
1. Річний план роботи педагога-організатора.
2. План-сітка, що випливає з річного плану (зберігається за весь
навчальний рік).
3. Заходи по профілактиці правопорушень серед учнівської молоді
( рада по профілактиці правопорушень, списки дітей схильних до
правопорушень, заходи... )
4. Соціальний склад учнівського колективу (списки сиріт, напівсиріт
дітей із малозабезпечених сімей... ).
5. Посадові обов’язки педагога-організатора ( зб. наказів № 5-6 за
1994 рік ).
НЕОБХІДНА ДОКУМЕНТАЦІЯ В
ДИТЯЧИХ ОБ”ЄДНАННЯХ
1. Стенд по матеріалах дитячих об’єднань (назва, мета, список,
план роботи).
2. Щоденник роботи дитячого об’єднання :
І сторінка – назва, мета.
ІІ сторінка – рада об’єднання, графік занять (початок та закінчення).
ІІІ сторінка – список членів об’єднання (по класах та домашня адреса ).
ІУ сторінка – план роботи дитячого об’єднання на семестр, який випливає з річного плану.
3. Папки з роздатковим матеріалом та з методичними
рекомендаціям розробками по кожному дитячому об’єднанню,
сценаріями.
4. Діюча стінна газета.
РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ ПЕДАГОГА-ОРГАНІЗАТОРА
І. Вступ.
ІІ. Загальна характеристика учнівського колективу школи.
ІІІ. Організаційна робота педагога-організатора
(розробка сценаріїв, КТС враховуючи традиції школи, села (міста), де працюють дитячі об’єднання за інтересами ).
ІУ. Основні орієнтири виховання.
(Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України
від 31.10.11 №1243 «Про основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України»)
1. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.
2. Ціннісне ставлення до людей.
3. Ціннісне ставлення до природи.
4. Ціннісне ставлення до мистецтва.
5. Ціннісне ставлення до праці.
6. Ціннісне ставлення до себе.
7. Превентивне виховання.
8. Сприяння творчому розвитку особистості.
При плануванні роботи слід враховувати єдиний режим виховної роботи, традиції школи та обов’язкові позакласні заходи.
Основні орієнтири виховання
1. Ціннісне ставлення особистості
до суспільства і держави
( громадянське, патріотичне, родинне виховання)
Мета: формування почуттів любові до Батьківщини, її національних цінностей; шанобливе ставлення до державної символіки, повага прав людини (толерантність, миролюбність), вивчення культури свого народу і прагнення дотримання традицій, виховання почуття поваги, гордості до своїх батьків, роду, народу, місця де народився .
2. Ціннісне ставлення до людей
(моральне виховання)
Мета: формування духовно-моральної культури особистості: чуйності, чесності, правдивості, справедливості, гідності, толерантності, милосердя, виховання родинних, особистих, громадянських цінностей.
Вміння співпрацювати з іншими, в колективі, співпереживати, здатність враховувати думки товаришів, поваги до товаришів.
3. Ціннісне ставлення до природи
( екологічне виховання)
Мета: формування екологічної культури, гармонійне співіснування з природою та зв'язок з національними традиціями ; відповідальне ставлення до природи, правових норм, до природи як середовища існування людини; виховання почуття особистої причетності до збереження природних багатств ,відповідальності за них.
4. Ціннісне ставлення до праці
(трудове виховання)
Мета: виховання в учнів працелюбності, старанності, бережливості господарського ставлення до суспільної власності; усвідомлення значимості праці в житті людини, виборі професії, повага до людей праці, які створюють духовні та матеріальні блага та цінності.
5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
(художньо-естетичне виховання)
Мета: Формування естетичної культури і мислення та почуттів засобами художніх образів різних видів мистецтва; розвиток художньо-естетичних емоцій, смаків, навичок до розробки і участі в творчих мистецьких проектах.
6. Ціннісне ставлення до себе
( за здоровий спосіб життя)
Мета: формування основних засад «Я концепції» особистості (самопізнання,самовизначення,самовиховання, самовдосконалення);
прагнути бути фізично здоровою людиною, знати про наслідки негативного впливу шкідливих звичок на здоров’я людини.
7. Превентивне виховання
Мета: виховувати у підлітків загальноприйняті людські цінності; формування глибокого усвідомлення взаємозв’язку між ідеями свободи, правами людини та її громадською відповідальністю; спонукання вихованців до активної протидії проявам аморальності, правопорушенням, бездуховності, антигромадській діяльності.
8. Сприяння творчому розвитку особистості
Мета: організація змістовного дозвілля дітей та молоді, тематичних вечорів відпочинку, розважальних заходів що дають змогу спілкуватися з однолітками у різних формах ігрової та дозвілево-розважальної програми.
Інформаційний вісник педагога-організатора
http://www.literacy.com.ua/pedagogy-organizatory/332-informatsini-dovidnik-pedagoga-organizatora.html
Нормативно-правове та методичне забезпечення виховного процесу в загальноосвітньому навчальному закладі
| |||||||
Нормативно-правове та методичне забезпечення виховного процесу в загальноосвітньому навчальному закладі1. Загальна декларація прав людини, прийнята і проголошена Генеральною асамблеєю Організації Об’єднаних Націй 10 грудня 1948 року.2. Декларація прав дитини, проголошена Генеральною асамблеєю Організацій Об’єднаних Націй 20 листопада 1959 року.3. Конвенція про права дитини, прийнята Генеральною асамблеєю Організації Об’єднаних Націй 20 листопада 1989 року.4. Всесвітня декларація про забезпечення виживання, захисту і розвитку дітей, прийнята на Всесвітній зустрічі на вищому рівні в інтересах дітей, яка відбулася в Організації Об’єднаних Націй в м. Нью-Йорку 30 вересня 1990 року.5. Конституція (Основний Закон) України, прийнята Верховною Радою України 28 червня 1996 року.6. Концепція виховання дітей і молоді в національній системі освіти, затверджена колегією Міністерства освіти і науки України 28 лютого 1996 року.7. Проект Концепції виховання громадянина України // Позакласний час.плюс. – 2006. – № 3. – С. 15-31.8. Положення про організацію фізичного виховання і масового спорту в дошкільних, загальноосвітніх і професійно-технічних навчальних закладах України. // Директор школи. – 2005. – № 38. – с. 23-32.9. «Про молодіжні та дитячі громадські організації» від 23.05.1991 року № 1060-ХІІ.10. Концепція художньо-естетичного виховання учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, наказ Міністерства освіти і науки України від 25 лютого 2004 року № 151/14.11. Концепція формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя у дітей та молоді, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 21.06.2004 року № 605.12. Додаток № 4 до рішення Колегії МОН від 17.08.2000 «Рекомендації щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України» (Освіта Україні. – 2000. -№ 33 (16 серпня)).13. «Про посилення уваги до використання державної символіки у дошкільних. загальноосвітніх, професійно-технічних та позашкільних навчальних закладах» Методичний лист Міністерства освіти і науки України від 25.02.2004 року № 1/9-86.14. Про затвердження «Основних орієнтирів виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» наказ Міністерства освіти і науки України від 17.12.2007 року № 1133.Закони України15. «Про освіту» від 23.03.1996 р. № 100/96-ВР (зі змінами і доповненнями).16. «Про загальну середню освіту» від 12.05.1999 р. № 651-ХІV.17. «Про позашкільну освіту» від 22.06.2000 р. № 1841-ІІІ.Укази Президента України18. «Про затвердження Національної доктрини розвитку освіти» від 17.04.2002 р. № 347/2002.19. «Про невідкладні додаткові заходи щодо зміцнення моральності у суспільстві та утвердження здорового способу життя» від 15.03.2002 р. № 258/2002.20.«Про Національну програму правової освіти населення» від 18.10.2001 р. № 992/2001.21. «Про заходи щодо поліпшення становища багатодітних сімей» від 12.11.1999 р. № 1460/99.22. «Про додаткові заходи щодо посилення соціального захисту багатодітних і неповних сімей» від 20.12.2000 р. № 1396/2000.Постанови Кабінету Міністрів України23. «Про затвердження Державної програми «Онкологія» на 2002 – 2006 рр.» від 29.03.2002 р. № 392.24. «Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад» від 14.06.2000 р. № 946.25. «Про Програму «Українська родина» від 14.03.2001 р. № 243.26. «Про затвердження Національної програми патріотичного виховання населення, формування здорового способу життя, розвитку духовності та зміцнення моральних засад суспільства» від 15.09.1999 р. № 1697.27. «Про Програму запобігання торгівлі жінками та дітьми» від 25.09.1999 р. № 1768.28. Проект Концепції громадянського виховання особистості в умовах розвитку Української державності // Педагогічна газета. – 2000 р. - № 6(72) (червень).29. Концепція державної сімейної політики, схвалена Постановою Верховної Ради України від 17.09.1999 р. № 1063-ХІV.Література30. Волкова Н.П. Педагогіка: Посібник. – К.: Видавничий центр «Академія» , 2003.31. Доценко Т. Крок за кроком до дитячого самоврядування: Методичний посібник для координаторів та лідерів дитячого самоврядування. – Кіровоград, 2003.32. Дем’янюк Т.Д., Лашта В.І., Мельничук Л.С., Байрамова М.Г. Інноваційні технології методичної роботи з педагогічними кадрами району: Навчально-методичний посібник. – Рівне: Волинські обереги, 2005 – 250 с.33. Коберник О.М. Управління виховним процесом у загальноосвітньому навчальному закладі: Монографія. – К.: Наук. світ, 2003. – 230 с.34. Кацинська Л. Виховний процес в сучасній школі. Рівне, 1997.35. Орієнтовний зміст виховання в національній школі. – Київ, 1996. – 132 с.36. Практична педагогіка виховання: Посібник з теорії та методики виховання/ за ред. Красовицького. – Київ-Іванофранківськ.: «ПЛАЙ» , 2000.37. Сорока Г.І. Організація виховної роботи: планування, аналіз, методичне забезпечення. – Х.: Вид. група «Основа» , 2005. – 128 с.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий