Вітаю Вас на моєму блозі... Сподіваюсь, що ви знайдете на ньому потрібну та цікаву інформацію... Бажаю Вам приємного проведення часу на моєму блозі!

Календарне планування

Інформатика

2017-2018 н. р.

Календарне планування з інформатики
 для 5 класу

(для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах)

Тема уроку
Дата
Примітка
1
Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі. Повторення та актуалізація вивченого

Тема 1. Інформаційні процеси та системи

2
Інформація, дані, повідомлення

3
Інформаційні процеси та системи. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини.

4
Апаратна і програмна складові інформаційної системи. Комп’ютери та їх різновиди. Складові комп’ютерів та їх призначення.

5
Об’єкти файлової системи (файли, папки, ярлики), операції над ними.

6
Створення та налаштування робочого середовища.

Тема 2. Мережеві технології та Інтернет

7
Локальна мережа, використання мережевих папок.

8
Пошук відомостей у мережі Інтернет. Безпечне користування Інтернетом.

9
Завантаження даних з Інтернету. Авторське право.

10
Критичне оцінювання відомостей, отриманих з Інтернету.

11
Використання мережі Інтернет для навчання

Тема 3. Алгоритми та програми

12
Алгоритми та виконавці.

13
Середовище описання і виконання алгоритмів.

14
Лінійні алгоритми.

15
Створення, налагодження та збереження програми.

16
Алгоритмічна структура розгалуження.

17
Повна та коротка форми розгалуження.

18
Логічні операції та складні умови.

19
Алгоритми з повтореннями.

20
Малювання у Скретч.

21
Цикли з умовою.

22
Цикли з лічильником.

23
Комбінування алгоритмічних структур для розв’язування задач.

24
Поняття та етапи виконання проекту.

25
Постановка завдання, планування роботи над проектом.

26
Виконання проекту.

27
Публічна презентація проекту.

Тема 4. Опрацювання текстових даних

28
Роль електронного документообігу у сучасному суспільстві. Повторення правил уведення, редагування та форматування тексту.

29
Додавання малюнків із файлу та їх форматування.

30
Додавання, редагування та форматування списків.

31
Додавання, редагування та форматування таблиць.

32
Сторінки документа та їх форматування.

33
Підготовка документа до друкування. Друкування документа.

Резерв (3 год)

34
Резервний час

35
Резервний час

Календарне планування з інформатики
для 6 класу

(для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах)

Тема уроку

Дата
Примітка
1
Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі. Повторення та актуалізація вивченого в 5 класі

Тема 1. Комп’ютерна графіка

2
Поняття комп’ютерної графіки. Растрові та векторні зображення, їхні властивості

3
Інструменти та середовище графічного редактора

4
Побудова зображення з графічних примітивів. Форматування векторних графічних об'єктів

5
Операції над об’єктами та групами об’єктів

6
Багатошарові зображення

7
Створення складних векторних зображень

8
Додавання тексту до зображення

9
Формати файлів растрових і векторних зображень. Налаштування параметрів та перетворення формату готового зображення

Тема 2. Алгоритми та програми

10
Програмний об’єкт. Властивості об’єкта.

11
Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі.

12
Створення програмних об’єктів.

13
Редагування програмних об’єктів.

14
Поняття події. Види подій. Декомпозиція задачі.

15
Опрацювання події.

16
Керування об’єктами у середовищі виконання алгоритмів.

17
Програмування процесів з повторенням і розгалуженням.

18
Вкладені алгоритмічні структури розгалуження.

19
Вкладені алгоритмічні структури повторення.

20
Комбінування вкладених алгоритмічних структур для розв’язування задач.

21
Підготовка вхідних даних та тестування програм.

22
Вибір теми проекту та формування груп.

23
Пошук інформаційних матеріалів.

24
Аналіз та систематизація відомостей.

25
Створення інформаційного продукту проекту.

26
Презентація та оцінювання проектів.

Тема 3. Комп’ютерні презентації

27
Програмне забезпечення для створення і відтворення комп’ютерних презентацій.

28
Послідовність створення презентацій та вимоги до їх оформлення.

29
Створення графічних об’єктів засобами редактора презентацій.

30
Ефекти анімації в презентаціях.

31
Налаштування показу презентацій.

32
Елементи управління відтворенням презентації.

Резерв (3 год)

33
Резервний час

34
Резервний час

35
Резервний час


Календарне планування з інформатики
для 7 класу


Тема уроку
Дата
Примітка
Тема 1. Електронне листування (4 год)

1
Техніка безпеки при роботі з комп'ютером

2
Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування

3
Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою

4
Практична робота 1. Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли

Тема 2. Моделювання (3 год)

5
Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей.

6
Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей

7
Практична робота 2. Побудова інформаційних моделей

Тема 3. Алгоритми з повторенням і розгалуженням (9 год)

8
Базові алгоритмічні структури: структури повторення та розгалуження

9
Алгоритми з повторенням

10
Практична робота 3. Складання та виконання алгоритмів з повторенням, у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів

11
Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання

12
Умовне висловлювання «Якщо – то». Алгоритми з розгалуженням

13
Розробка алгоритмів з розгалуженням

14
Практична робота 4. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів

15
Поєднання розгалуження та повторення

16
Практична робота 5. Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів

Тема 4. Табличний процесор (8 год)

17
Табличний процесор, його призначення. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості

18
Уведення даних до комірок: текст, число. Редагування даних таблиці.

19
Практична робота 6. Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора

20
Адресація в середовищі табличного процесора. Іменовані комірки і діапазони

21
Правила запису формул у табличному процесорі

22
Практична робота 7. Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій

23
Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора.

24
Практична робота 8. Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі

Тема 5. Розв’язування компетентнісних задач (4 год)

25
Аналіз умови та складання плану розв'язування задачі

26
Вибір інформаційної технології для розв'язання задачі

27
Робота над розв'язанням задачі

28
Презентація кінцевого продукту

Тема 6. Виконання індивідуальних навчальних проектів (4 год)

29
Вибір теми та формування груп

30
Пошук інформаційних матеріалів

31
Створення інформаційного продукту проекту

32
Презентація проектів

Резерв (3 год)

33
Виконання досліджень та фіксація їх результатів засобами інформаційних технологій

34
Спільна дослідницька робота у мережі

35
Повторення та узагальнення вивченого

Календарне планування з інформатики
для 8 класу


Тема уроку
Дата
Примітка
Тема 1. Кодування даних (3 год)

1
Техніка безпеки при роботі з комп'ютером. Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень

2
Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду. Кодування символів

3
Практична робота 1. Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних

Тема 2. Апаратно-програмне забезпечення комп’ютера (5 год)

4
Архітектура комп’ютера.

5
Практична робота 2. Конфігурація комп’ютера під потребу

6
Ліцензії на програмне забезпечення, їх типи. Поняття інсталяції та деінсталяції програмного забезпечення.

7
Системне програмне забезпечення

8
Практична робота 3. Архівування та розархівування даних

Тема 3. Опрацювання текстових даних (6 год)

9
Формати файлів текстових документів. Створення, редагування та форматування текстових документів

10
Створення, редагування та форматування графічних об’єктів в текстовому документі

11
Практична робота 4. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів

12
Стильове оформлення абзаців

13
Розділи. Структура документа

14
Практична робота 5. Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків

Тема 4. Опрацювання об’єктів мультимедіа (6 год)

15
Формати аудіо- та відеофайлів. Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа.

16
Захоплення аудіо та відео, створення аудіо-, відео фрагментів

17
Побудова аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами

18
Практична робота 6. Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду

19
Сервіси розміщення аудіо та відео файлів в Інтернеті

20
Практична робота 7. Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті

Тема 5. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування (8 год.)

21
Знайомство з середовищем програмування. Поняття мови програмування

22
Програмний проект і файли, що входять до його складу. Створення найпростішого проекту

23
Основні компоненти програми для ОС з графічним інтерфейсом

24
Поняття форми, елемента керування, події, обробника події.

25
Практична робота № 8. Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення.

26
Поняття об’єкту та його властивостей і методів

27
Елементи керування «напис» та «кнопка»

28
Практична робота № 9. Створення програми з кнопками та написами.

Тема 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами (20 год)

29
Величини (змінні і константи), їхні властивості. Прості типи величин

30
Елементи для введення даних

31
Співвідношення типів даних та елементів для введення даних, зчитування даних з елементів введення

32
Складання алгоритмів опрацювання величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання

33
Практична робота 10. Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в навчальному середовищі програмування

34
Величини числового, текстового та логічного типу, операції над ними

35
Практична робота 11. Налагодження готової програми

36
Виконання алгоритмів. Етапи розв'язування задач за допомогою комп’ютера

37
Логічні вирази. Оператори розгалуження

38
Вкладені розгалуження

39
Оператори повторення

40
Вкладені цикли

41
Поєднання повторення з розгалуженням

42
Алгоритми з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин

43
Практична робота 12. Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин

44
Підготовка вхідних даних для тестування програм

45
Відображення базових графічних примітивів

46
Налаштування стилю та кольору примітивів засобами мови програмування

47
Відображення рисунків із зовнішніх файлів

48
Практична робота 13. Складання та виконання алгоритмів з графічним відображенням даних

49
Виконання та налагодження проектів

Тема 7. Технології опрацювання числових даних у середовищі табличного процесора (10 год)

50
Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазони комірок

51
Практична робота 14. Розв’язування задач на обчислення.

52
Призначення й використання математичних, статистичних, логічних функцій табличного процесора

53
Умовне форматування

54
Практична робота 15. Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування

55
Створення та налагодження діаграм різного типу, вибір типу діаграми

56
Упорядковування даних у таблицях

57
Автоматичні та розширені фільтри. Проміжні підсумки

58
Практична робота 16. Упорядкування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри

59
Встановлення параметрів сторінки. Друкування електронної таблиці

Тема 8. Розв’язування компетентнісних задач (5 год)

60
Інформаційні системи у виробництві, зв’язку, торгівлі та побуті

61
Аналіз умови та складання плану розв'язування задачі

62
Вибір інформаційної технології для розв'язання задачі

63
Робота над розв'язанням задачі

64
Презентація кінцевого продукту

Тема 9. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі навчального курсу «Інформатика» (4 год)

65
Вибір теми проекту

66
Реалізація проекту

67
Підготовка презентаційних матеріалів проекту

68
Захист проектних робіт

Резерв – 3 год

69

70


Календарне планування з інформатики
для 9 класу


Тема уроку
Дата
Примітка
Тема 1. Інформаційні технології у суспільстві
(2 год)

1
Техніка безпеки при роботі з комп'ютером. Інформатика як наука та галузь діяльності людини

2
Поняття інформаційного суспільства. Інтелектуальна власність та авторське право

3
Практична робота 1. Освітні інформаційні ресурси і системи

Тема 2. Мережеві технології (4 год)

4
Комп’ютерні мережі. Апаратне й програмне забезпечення мереж.

5
Призначення й структура Інтернету. Поняття про протоколи передавання даних. Адресація в Інтернеті

6
Сучасні сервіси Інтернету

7
Спеціальні інструменти пошуку. Розширений пошук інформаційних матеріалів

Тема 3. Основи інформаційної безпеки (4 год)

8
Загрози безпеці та пошкодження даних у комп’ютерних системах

9
Шкідливі програми, їх типи, принципи дії і боротьба з ними

10
Практична робота 4. Налаштовування параметрів безпеки в середовищі браузера.

11
Захист даних. Безпечне зберігання даних. Резервне копіювання та відновлення даних

Тема 4. Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор (6 год)

12
Поняття комп’ютерної графіки. Кодування графічних даних. Поняття колірної моделі

13
Растрові зображення, їх властивості. Формати файлів растрових зображень

14
Векторні зображення, їх властивості. Формати файлів векторних зображень

15
Практична робота 10. Створення простих векторних зображень

16
Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах

17
Практична робота 11. Створення складених векторних зображень

Тема 5. Комп'ютерні презентації (6 год )

18
Етапи розробки презентації. Вимоги до презентації. Макети слайдів. Стильове оформлення слайдів презентації

19
Гіперпосилання і елементи управління в презентаціях

20
Практична робота 2. Проектування та розробка презентацій за визначеними критеріями. Елементи керування презентаціями

21
Додавання відеокліпів, звукових ефектів і мовного супроводу до слайдової презентації

22
Елементи анімації

23
Практична робота 3. Розробка презентацій з елементами анімації, відеокліпами, звуковими ефектами та мовним супроводом

Тема 6. Комп’ютерні публікації (5 год)

24
Поняття комп’ютерної публікації. Програмні засоби для створення публікацій

25
Види публікацій та їх шаблони. Структура публікації

26
Практична робота 8. Створення простої комп’ютерної публікації на базі шаблону

27
Алгоритм створення комп’ютерної публікації

28
Практична робота 9. Проектування та створення комп’ютерної публікації для подання результатів самостійного дослідження

Тема 7. Комп’ютерне моделювання (6 год)

29
Комп’ютерна модель та її переваги. Види комп’ютерних моделей

30
Основні етапи комп’ютерного моделювання

31
Поняття комп’ютерного експерименту

32
Створення і опрацювання моделей

33
Практична робота 5. Створення, опрацювання і дослідження інформаційних моделей на прикладах задач з різних предметних галузей

34
Карти знань. Редактори карт знань

Тема 8. Табличні величини та алгоритми їх опрацювання (10 год)

35
Повторення основних команд та прийомів роботи у середовищі програмування

36
Табличні величини. Елемент керування «багаторядкове текстове поле» для введення та виведення табличних величин

37
Алгоритми опрацювання табличних величин: знаходження суми значень елементів

38
Алгоритми опрацювання табличних величин: знаходження суми або кількості значень елементів, що задовольняють заданим умовам

39
Практична робота 6. Складання і виконання алгоритмів знаходження сум і кількостей значень елементів табличних величин за заданими умовами у навчальному середовищі програмування

40
Алгоритми опрацювання табличних величин: пошук елемента з найбільшим найменшим значенням

41
Алгоритми опрацювання табличних величин: пошук заданого елемента

42
Практична робота 7. Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці в навчальному середовищі програмування

43
Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів

44
Виконання та налагодження програмних проектів

Тема 9. Створення персонального навчального середовища (8 год)

45
Поняття персонального навчального середовища. Хмарні технології

46
Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів

47
Організація та планування колективної діяльності. Канали новин та спільні електронні закладки

48
Практична робота. 12. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм

49
Етапи створення веб-сайтів. Онлайн-системи конструювання сайтів

50
Проектування структури та інформаційного наповнення сайту

51
Поняття мови розмітки гіпертексту

52
Практична робота 13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем

Тема 10. Розв’язування компетентнісних задач (7 год)

53
Змістовий аналіз формулювання задачі

54
Побудова інформаційної моделі

55
Розробка стратегії пошуку інформаційних матеріалів

56
Пошук інформаційних матеріалів

57
Добір засобів опрацювання даних

58
Опрацювання даних

59
Подання результатів розв’язування задачі

Тема 11. Виконання колективного навчального проекту з дослідження предметної галузі навчального курсу «Інформатика» (8 год)

60
Визначення теми колективного проекту. Розподіл ролей і планування колективної діяльності

61
Технічне завдання проекту. Добір засобів опрацювання даних та подання результатів проекту

62
Поетапна реалiзацiя та налагодження модулiв проекту

63
Розробка iнтерфейсної частини проекту

64
Аналіз результатів

65
Оформлення документації проекту

66
Публікація результатів роботи

67
Захист розробленого проекту

Резерв – 3 год

68

69

70



Комментариев нет:

Отправить комментарий